FZ Play spelar omtvistade The Day Before (kanske)

Robot
FZ Play spelar omtvistade The Day Before (kanske)

Uppdatering: eller WH40K: Rogue Trader på grund av massiv serverkö.

#fz-play, #the-day-before


Medlem

Det ska bli intressant! Hoppas ju på att det förvånar oss alla på ett positivt sätt men förmodligen inte tyvärr.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Det hör måste man ju se !

Geeks Gaming

Kul! Är sjukt nyfiken på om det kommer vara något seriöst spel bakom alla skriverier 😁

Medlem

Oh, jag är på väg hem nu. Ska ladda upp med julmust och nåt gött! 😃

Moderator

Ska bli spännande att se om det blir en positiv överaskning eller en väntad besvikelse! Det blir en kul stream, kom och tyck till!

Medlem

Undrar om FZ fått tidigare nedladdningsfil...annars tror jag 20:00 inte kommer att vara en starttid som funkar?! Alltid så struligt när fler ska ladda samtidigt...

Moderator
Skrivet av JackFlack:

Undrar om FZ fått tidigare nedladdningsfil...annars tror jag 20:00 inte kommer att vara en starttid som funkar?! Alltid så struligt när fler ska ladda samtidigt...

Infon jag har fått säger 19:00 i CET!

Medlem

Chips och öl fram. säkert underhållande.

Medlem

Spännande!

Detta ska bli kul kvällsunderhållning. Laddar med glögg.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Skrivet av tuxsmasher:

Chips och öl fram. säkert underhållande.

Varmboga?


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Är så sjukt taggad för se hur detta spel verkligen är efter allting som hänt omkring denna studio, tror på gigantisk flopp men vem vet dem kan ju verkligen överraska!(Men chansen är minimal)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Detta ska bli spännande att se 😃

Releasehästryttare

Varför inte panga tribes med oss andra?

Medlem

Hehe vad trevligt att se att folk förbereder lite julmys med fz!

Medlem
Medlem

Spelet känns på alla sätt som en dålig day z kopia, men innerst inne hoppas jag verkligen att hälften av det utlovade blir av och då är jag såld direkt.

Medlem

Fan vad nice!
Ska ska bli så kul att se denna stream, och se om man köper det själv.

Hoppas på någorlunda kul spel för 39,99.
Är ju inte direkt 79-99 euro som tex D4 som jag redan tröttnat på... Rättning, som jag har tröttnat på för länge sen.

Medlem

Spelet ser ut att vara redan sågat på steam.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Ser ut som alla andra såna spel typ.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Medlem

Det ser verkligen trist ut.

Medlem
Skrivet av Devan:

Varför inte panga tribes med oss andra?

Argh, har du kommit in i testet ännu?
Jag har inte fått upp någon "request" knapp på steam, fick ett mail av dem att jag var inbjuden tidigare men det kanske inte är aktivt ännu?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator

Detta var ingen vidare spelupplevelse. Men trots det hade vi kul tillsammans på streamen! Tack till alla som tittade förbi.

Medlem

Det jag stör mig allra mest på är nog animationerna.. Karaktärernas rörelsemönster i olika situationer. Särskilt med tanke på hur lättillgängligt och billigt motion capture har blivit.. Jag fortsätter vara försiktigt optimistisk dock. Nu lär de få tonvis med konstruktiv kritik. Blir spännande att se hur spelet förbättras. ... Om det förbättras... Utvecklarna verkar ha raderat alla sina gamla videos och trailers.. Planerar de att casha ut och överge det sjunkande skeppet?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Kika en av buggarna. Ganska svårt att gömma sig om denna inträffar https://www.youtube.com/watch?v=UbHrUyqsB4g

Releasehästryttare
Skrivet av Soulless:

Argh, har du kommit in i testet ännu?
Jag har inte fått upp någon "request" knapp på steam, fick ett mail av dem att jag var inbjuden tidigare men det kanske inte är aktivt ännu?

Nä, kände att det va ingen ide att sitta uppe och vänta, så gick och la mig tidigt!

Medlem
Skrivet av Devan:

Nä, kände att det va ingen ide att sitta uppe och vänta, så gick och la mig tidigt!

Nu så!
Måste ba ta mig igenom arbetsdagen så blire hem o gibba loss!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Detta var ingen vidare spelupplevelse. Men trots det hade vi kul tillsammans på streamen! Tack till alla som tittade förbi.

Tack att du försökte och att några som jag slapp köpa/testa. Det var tyvärr ingen höjdare (som jag först hoppades efter ngn Twitch stream tills du kom igång). Och visst ska man vara försiktig med review-bombing på Steam, men "Overwhelmingly negative" med 11k röster.... outch! Inte alls Gollum har det en så lågt betyg.

Nåja, har tillräckligt annat att lira, man överlever detta debakel utan problem.

12
Skriv svar