Värde eller intresse för gamla Pc Gamer tidningar?

Medlem
Värde eller intresse för gamla Pc Gamer tidningar?

För ca 20 års sedan under gymnasietiden så prenumererade jag på Pc Gamer, dessa tidningar har sedan hamnat i en flyttlåda med sina tillhörande skivor och det jag undrar är om det finns samlar intresse eller något värde överhuvudtaget i dessa tidningar?
Årgångar mellan 99-03.
Då jag inom året kommer flytta så vill jag behöva släpa så lite som möjligt av allt som man har samlat på sig så frågan är vart man skall göra sig av med dessa.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

För ca 20 års sedan under gymnasietiden så prenumererade jag på Pc Gamer, dessa tidningar har sedan hamnat i en flyttlåda med sina tillhörande skivor och det jag undrar är om det finns samlar intresse eller något värde överhuvudtaget i dessa tidningar?
Årgångar mellan 99-03.
Då jag inom året kommer flytta så vill jag behöva släpa så lite som möjligt av allt som man har samlat på sig så frågan är vart man skall göra sig av med dessa.

Ifall tidningarna finns kvar är jag intresserad av dem!

Medlem

Jag sitter även jag på en hel del PC Gamer. Kartongvis.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Jag sitter även jag på en hel del PC Gamer. Kartongvis.

Ifall du inte vill ha kvar dem är jag intresserad av dem.

Medlem

Brukar gå på tradera titt som tätt. De äldre årgångarna är dyrare. Har kompletterat min samling.

Ett par hundra per årgång kan du nog få. Säkert mer om du säljer varje exemplar var för sig, men det innebär ju en del jobb.

Medlem
Skrivet av cactusgalaxus:

Ifall du inte vill ha kvar dem är jag intresserad av dem.

Nej, jag har inget intresse av dom! Ska leta fram allihopa bara.

1
Skriv svar