Terminator: Survivors kommer ha en välskriven story och gå att spela offline

Robot
Terminator: Survivors kommer ha en välskriven story och gå att spela offline

Överlev elaka robotar online och offline.

#Nacon, #Terminator-survivors


Medlem

Blir kanon i coop


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Av trailern att döma så får man en flopp känsla. Animeringen ser lite Disney-B ut och ljudeffekterna på slutet kändes inte på rätt plats. Troligen ännu ett spel som har "Unreal 5.0" stämpel men studion har ingen aning hur man gör något bra med det

Medlem

Tänk att ha "Går att spela offline" som en feature.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

Asså jag vill ju gilla ideen, men är sjukt skeptisk. Väntar o ser hur EA tar sig


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Har någon spelat Nacon's tidigare Terminator spel?
Långt ifrån perfekt (och lite för kort) men man märker att utvecklaren hade en stark passion för källmaterialet

KoP
Medlem

Verkar unket. Kommer med all säkerhet inte bli något som går till historien.

Medlem
Skrivet av VilePlacenta:

Tänk att ha "Går att spela offline" som en feature.

Exakt min tanke!
Always online har gått så långt idag att ett offline-läge känns som att hjulet blivit uppfunnet på nytt.
Går ett spel inte att spela offline så låter jag nog bli det.
Speciellt med tanke på att Lenovo Legion Go är min primära spelmaskin, känns som att syftet med portabelt och handhållet lite försvinner om du alltid måste vara online.

Medlem

Ännu ett cash and grab spel säkert bara, förväntar mig inte det lär hålla nån bra kvalite

Skribent
Skrivet av Kefka88:

Har någon spelat Nacon's tidigare Terminator spel?
Långt ifrån perfekt (och lite för kort) men man märker att utvecklaren hade en stark passion för källmaterialet

Vad heter det? Jag spelade dock strategispelet som var bra....men tror inte det var Nacon.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Vad heter det? Jag spelade dock strategispelet som var bra....men tror inte det var Nacon.

Terminator: Resistance. Har ej kört igenom det än men äger det på GOG.

Skribent
Skrivet av Algustafa:

Terminator: Resistance. Har ej kört igenom det än men äger det på GOG.

Jo det är kung, men det var Teyon och inte Nacon som gjorde det spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Helt rätt det var Teyon, titeln är Terminator Resistance, dom gjorde en remaster/remake för ett tag sedan. väldigt överraskande i miljö och känsla, baserat på Terminator 1 post apokalyptiska framtid.
Dom ger mycket lore om Kyle Reese och hur allt kom att hända, nice om man gillade T1.

Skribent
Skrivet av Kefka88:

Helt rätt det var Teyon, titeln är Terminator Resistance, dom gjorde en remaster/remake för ett tag sedan. väldigt överraskande i miljö och känsla, baserat på Terminator 1 post apokalyptiska framtid.
Dom ger mycket lore om Kyle Reese och hur allt kom att hända, nice om man gillade T1.

Yes, jag tänkte om det var något spel jag missat som var bra. Försökt inte vara dryg.

Både RTS-spelet och Resistance är bra spel som respekterar materialet. Även om nu RTS-spelet kör materialet från Dark Fate.

Så Terminator är trots allt i en bra streak nu


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Yes, jag tänkte om det var något spel jag missat som var bra. Försökt inte vara dryg.

Både RTS-spelet och Resistance är bra spel som respekterar materialet. Även om nu RTS-spelet kör materialet från Dark Fate.

Så Terminator är trots allt i en bra streak nu

Har än så länge inte spelat RTS spelet, men låter som något man kanske måste spela isf.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Yes, jag tänkte om det var något spel jag missat som var bra. Försökt inte vara dryg.

Både RTS-spelet och Resistance är bra spel som respekterar materialet. Även om nu RTS-spelet kör materialet från Dark Fate.

Så Terminator är trots allt i en bra streak nu

Teyons utvecklingskurva är brutal, från det utskällda Rambo till det mästerliga Robocop nu senast. Tänkt om Teyon kan göra ett nytt Terminator spel med Robocop-grafiken, som för övrigt drivs av Unreal 5 motorn?

Skribent
Skrivet av PGR1985:

Teyons utvecklingskurva är brutal, från det utskällda Rambo till det mästerliga Robocop nu senast. Tänkt om Teyon kan göra ett nytt Terminator spel med Robocop-grafiken, som för övrigt drivs av Unreal 5 motorn?

Ja alltså, Rambospelet kan ju vara ett av de sämsta spelet någonsin (inte ens överdrivet). Däremot efter både Terminator och Robocop hade jag velat att de gjorde ett nytt Rambo. Smyga runt i skogen och göra fällor hade kunnat bli sjukt bra!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nacon har mest gjort sportspel ock aldrig någon hit vad jag kan se,jag är skeptisk.
Kollade Gangs of Sherwood som verkade bra vid första ögonkastet men verkar som många tyckte att det var ett sådär spel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

1
Skriv svar