Hur gör ni för att svalka er?

Medlem

Har en mobil AC som står nere i källaren. Tar fram den om det verkligen krisar. Dessvärre låter den något alldeles förbannat. Men den skapar åtminstone alternativ. Vill jag inte ligga vaken av värmen kan jag ligga vaken av oljudet 🙂


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Releasehästryttare
Skrivet av Nomman:

Har en mobil AC som står nere i källaren. Tar fram den om det verkligen krisar. Dessvärre låter den något alldeles förbannat. Men den skapar åtminstone alternativ. Vill jag inte ligga vaken av värmen kan jag ligga vaken av oljudet 🙂

Samma, har en men använder den enbart i nödfall då det inte går att göra nått annat i samma rum om den är på.

Skrivet av Nomman:

Har en mobil AC som står nere i källaren. Tar fram den om det verkligen krisar. Dessvärre låter den något alldeles förbannat. Men den skapar åtminstone alternativ. Vill jag inte ligga vaken av värmen kan jag ligga vaken av oljudet 🙂

Jag brukar köra min AC ett par timmar i sovrummet, med stängda dörrar, innan jag ska sova.

Medlem

Det låter iofs vettigt, då kanske man hinner somna innan värmen blir för hemsk igen


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

123
Skriv svar