No Rest for the Wicked ska utvecklas i "5-10 år"

Robot
No Rest for the Wicked ska utvecklas i "5-10 år"
Medlem

Bra att de har ambitioner, men bara vi inte får ett "star citizen"...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Dödgrävaren

"Sagan om de två tornen och Sagan om de två tornen därefter..."

Medlem

De hade väl kunnat utveckla längre innan early access release istället. Det finns i och för sig några bra spel på Steam som varit EA jättelänge. Men jag har redan några EA-spel och tänker hålla igen med nya ett tag nu.

Medlem

Spelet ska släppas i skarp version i år. Jag tycker det låter bra att de ska fortsätta utveckla mer content även efter. Jag tolkar det som expansioner, dlcs, balansändringar osv.

Medlem

Hittills är det ett riktigt bra spel. De timmar jag kört har varit magiska. Har höga förhoppningar om fortsättningen för detta. Ska bli kul att se hur mp kommer fungera.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Köper det när de utvecklat färdigt då 👌

Medlem
Skrivet av Fulci:

De hade väl kunnat utveckla längre innan early access release istället. Det finns i och för sig några bra spel på Steam som varit EA jättelänge. Men jag har redan några EA-spel och tänker hålla igen med nya ett tag nu.

Det är ju svårt att veta hur mycket det har klart, det låter som de gjort ett val att endast släppa en del i Early Access nu.

Quake-konnässsör

Va bra, övervägde att köpa och prova, men med de orden från utvecklarna så väntar jag mer än gärna för att spela detta.

Snart kommer spel i early access som man kan köpa, men enbart concept bilder, nej vänta det finns redan som @magma skrev

Medlem

Lycka till att hålla kvar spelarbasen i 5-10 år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag är kluven. Finns inget spel jag är mer taggad på, men jag trodde att själva PVE-delen av spelet skulle vara klar 19 april, sen skulle MP läggas till i en senare uppdatering och sen basbyggandet och slutligen End game, sen skulle det vara 1.0 och släppas som ett färdigt spel.

När jag insåg att ingen del skulle vara helt klar vid ”release” på EA tappade jag suget. Jag har inget intresse av att spela ett halvt spel.

Medlem

Oj lång tid men hoppas att det kommer mer uppdateringar under dom åren

1
Skriv svar