Game of Thrones-mmorpg ryktas vara under utveckling

Robot
Game of Thrones-mmorpg ryktas vara under utveckling

I så fall inte första gången ett GoT-mmo varit på gång.

#game-of-thrones


Medlem

Game of Thrones, det var tider det. Bland det bästa jag såg då för 10 år sen. Nu är det 5 år sen serien slutade, och då var den inte längre bra.

Medlem

Ett mmorpg? Kommer floppa hårt

Medlem

Lät intressant tills jag läste online. Men man kan alltid hoppas på något gott

Medlem

Lite många M's eller ska det vara så många? Massive Multiplayer "M" Online?

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Lite många M's eller ska det vara så många? Massive Multiplayer "M" Online?

Mega massive multiplayer online? Om det finns AAAA så kan det nog finnas mega-mmo spel? Nästa stora hype ord!

Medlem

Spelar ingen roll hur start fan av ASOIAF jag är, tänker inte springa omkring i Wasteros i ett MMO för att samla 12 vallmoblommor för att ge till Maester Rolf.

Medlem

Nexon gjorde ju visserligen Dark Ages vilket var ett trevligt isometriskt mmo men har ingen större förväntning på dem


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Mega massive multiplayer online? Om det finns AAAA så kan det nog finnas mega-mmo spel? Nästa stora hype ord!

Eller så kanske förbereder sig på att det inte blir så populärt. "Måttligt massivt multiplayer online".

Medlem

Lite sent väl, skulle isf kommit för några år sen.

Medlem

Världen är ju GoT stora fördel så ett MMO skulle ju passa perfekt, frågan är om någon kan göra ett MMO som känns modernt och håller i längden idag.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Lite många M's eller ska det vara så många? Massive Multiplayer "M" Online?

Kanske ett Microsoft massive multiplayer


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Kan bli trevligt frågan är när det utspelar sej ? Ville se ett RTS GoT.

Medlem

Hade hellre tagit ett spel i stil med Shadow of Mordor/War. Nemesis-systemet hade kunnat bli fett då. Du slaktar en by och en bondpojke överlever för att senare dyka upp och söka hämnd. Etc.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Kanske ett Microsoft massive multiplayer

Då skulle det vara ett nytt IP och inte vara en Legacy titel och då komma till PlayStation.

Skrivet av Freakon:

Hade hellre tagit ett spel i stil med Shadow of Mordor/War. Nemesis-systemet hade kunnat bli fett då. Du slaktar en by och en bondpojke överlever för att senare dyka upp och söka hämnd. Etc.

Det och man är en av Faceless Men! så man kan döda nån, ta ansiktet endast för att du skall komma närmare ditt riktiga mål


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Det och man är en av Faceless Men! så man kan döda nån, ta ansiktet endast för att du skall komma närmare ditt riktiga mål

Ge mig!!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent

Det bästa med GoT är ju, som många redan nämnt, världen så potentialen finns i varumärket.

Personligen gillade jag alla olika hus och deras motton, banner, specialiter osv. Om man kan välja tillhörighet och avancera "politiskt", kanske kan ens bli det som styr över alla sju kungariken?

1
Skriv svar