Ny Stalker 2-trailer bjuder på svindlande utsikt

Robot
Ny Stalker 2-trailer bjuder på svindlande utsikt

Men varnar att zonen inte är ett paradis.

#Gsc-game-world, #Stalker-2, #nyhetstips


Medlem

Mitt spider-sense börjar varna mig för detta, kan inte riktigt sätta fingret på det, men min instinkt säger mig att detta kommer vara en total katastrof vid launch. Hoppas verkligen inte dock, älskar S.T.A.L.K.E.R

Medlem
Skrivet av Piigge:

Mitt spider-sense börjar varna mig för detta, kan inte riktigt sätta fingret på det, men min instinkt säger mig att detta kommer vara en total katastrof vid launch. Hoppas verkligen inte dock, älskar S.T.A.L.K.E.R

Vad baserar du det på?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Vad baserar du det på?

Bara en gut-feeling av vad jag sett och alla förseningar. Leaken var också inte särskilt övertygande. laddade ned och kollade lite.

Hoppas verkligen jag har fel dock.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Bara en gut-feeling av vad jag sett och alla förseningar. Leaken var också inte särskilt övertygande. laddade ned och kollade lite.

Hoppas verkligen jag har fel dock.

skulle inte basera min syn på en läkt alpha/beta.
sedan är ju inte detta ens i närheten ännu av hur försenat första spelet blev, samt hur mycket man förändrade första spelet mellan olika faserna.

Medlem
Skrivet av Piigge:

...och alla förseningar

Förseningar är väl dock positivt ur det perspektivet? Att de inte släpper ett ofärdigt spel.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Förseningar är väl dock positivt ur det perspektivet? Att de inte släpper ett ofärdigt spel.

Hoppas det. som sagt, har bara dåliga vibbar är helt spekulativt ifrån mig, har ingen aning vad jag snackar om.

Medlem

Får rysningar när jag ser klippet,hoppas på en underbar spelupplevelse.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Asså om detta håller bra standard. O Jesus vilket spel det kommer bli. Och om jag tänker på vad moddare kanske kommer kunna göra också. Ja det kommer vara grymt att vara en gamer =D

Medlem

See you at the party Richter!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

phi
Medlem

Cheeki breeki!

Medlem

Svindlande, vilka vyer.


signatur

Memento Mori

Medlem

Är taggad på det här spelet. Det enda som håller tillbaka hypen lite är att likt starwars Outlaws så finns det uppdrag som är låsta till ultimate edition för 1300kr

Medlem

Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Är som att ersätta svensk tal med danska . Blir inte lika bra.

Medlem
Skrivet av landy:

Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Är som att ersätta svensk tal med danska . Blir inte lika bra.

Haha, i mina öron är det ryska Antar att "Nordiska" låter likadant för syd/nordamerikaner, araber och asiater...nåt "konstig språk från ungefär där i världen"

Medlem
Skrivet av landy:

Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Är som att ersätta svensk tal med danska . Blir inte lika bra.

Som jag tolkar det så är det samma quest som finns inkluderad i deluxe edition, bara att den även finns listad under collector's och ultimate edition. Svider fortfarande, men inte riktigt lika mycket.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Ett spel (av denna typ) jag kan tänka mig spela utanför VR.
Nu är ju spelet UE5 så UEVR injector kommer jag iaf testa om jag skaffar spelet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av landy:

Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Är som att ersätta svensk tal med danska . Blir inte lika bra.

det lär komma en mod som fixar det min största rädsla är att det skiljer sig markant från det vi ser i trailer till det vi kommer få vid release


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av landy:

Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Är som att ersätta svensk tal med danska . Blir inte lika bra.

Nu är ju Ukrainska inte jätte olikt Ryskan, typ som norska/danska är för oss.
Utöver förstår ja helt varför man valt bort ryskan.

Medlem
Skrivet av DonLongBong:

Nu är ju Ukrainska inte jätte olikt Ryskan, typ som norska/danska är för oss.
Utöver förstår ja helt varför man valt bort ryskan.

Nu förstår jag att dom har gjort det pga av kriget samt att pusha mer av det Ukrianska språket vilket dom har gjort mycket sedan 2010 för att fasa ut ryska språket ur samhället.
Det är självklart svårt att ha två officiella språk i ett land.

Medlem

kommer till gamepass day 1


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar