Kyss bättre i kommande patch till Baldur’s Gate 3

Robot
Kyss bättre i kommande patch till Baldur’s Gate 3

Handtag, famntag, klapp eller kyss?

#Baldurs-gate-3, #Larian


Medlem

Kåta utvecklare? XD

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Kåta utvecklare? XD

Får man inte göra det irl så gör man det i spel. Det är därför jag kör bil som en galning i gta och utför krigsbrott i cod. 🙂
Så de lägger väl bara till sånt de tror kunderna är sugna på att göra.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Får man inte göra det irl så gör man det i spel.

Det ligger nått i det.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Får man inte göra det irl så gör man det i spel. Det är därför jag kör bil som en galning i gta och utför krigsbrott i cod. 🙂
Så de lägger väl bara till sånt de tror kunderna är sugna på att göra.

Japp och därför så tråkigt med spel där det försöker göra massa verkliga saker. Som i Cyberpunk 2077 där stora delar är stela koversationer, att åka hiss eller sitta passagerasätet i en bil eller skicka färdigskriva sms... Eller i gta gå kasta pil eller annat med "kompisar" som är typ lika intressanta som att ha ett samtal med en sten.

Självkart i simulator spel är sånt fine, men ska de vara i action och äventyr spel. Då ska det fasiken spåra ordentligt. Piltävligen ska bli att du börjar kasta på resten av pilarna vilt omrking i baren. Eller om du kör bowling kör du det uppe på hustaken och försöker få bollen över någon knäpp bana och inte råka få den att falla ner från taket eller flyga in i grannens fönster.

Eller varför bara inte en aktivitet som är lite mer äventyrligt från början.

Samma i spel som C2077 som jag kör nu att bara kunna göra "bra, logiska val" är så himla tråkigt. Så sällan man kan få sakerna att språa och bli tokiga i det spelet trots att man har en rockstjärna som ska älska extrema och dramtiska saker.

Medlem

Touch grass säger jag bara
Blue Balls playthrough är det enda rätta sättet att spela spelet.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Tung-drivet?


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Ja sist jag kollade så hade dom en miljon andra grejer som behöver fixas i detta trasiga spel innan dom låser läpparna hångelscener


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja sist jag kollade så hade dom en miljon andra grejer som behöver fixas i detta trasiga spel innan dom låser läpparna hångelscener

Då är det kanske dags att du kollar igen eftersom du legat under en sten och inte sett hur dom fixat ditt överdrivna antal sandra saker.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Då är det kanske dags att du kollar igen eftersom du legat under en sten och inte sett hur dom fixat ditt överdrivna antal sandra saker.

Hsr full koll på vad dom fixat och inte fixat. Är rejält trasigt i mp


signatur

1# FZ Troll

1
Skriv svar