00.30 – nattshow med Final Fantasy VII Rebirth

Robot
00.30 – nattshow med Final Fantasy VII Rebirth
Medlem

Spelet, inte demo då, väger in på 150Gb, dags o rensa lite till slutet av månaden...

Medlem

😂 ÄNTLIGEN
SOM SKÅNINGEN SÄGER
DE SKA VAWQA GÖWT AT LEJVAHHH" 😁

Medlem

Fasen va bra det ser ut, GOTY redan avgjort när året knappt börjat

Medlem

Herregud.. spelet ser helt jävla fantastiskt ut. Goty med no competition.. måst nästan vara något rekord 400 music tracks i ett enda spel som är helt nyrecordade..

Releasehästryttare
Skrivet av erson:

Herregud.. spelet ser helt jävla fantastiskt ut. Goty med no competition.. måst nästan vara något rekord 400 music tracks i ett enda spel som är helt nyrecordade..

"Goty med no competition.."

Folk va rejält hypade när 16 visades upp också och det spelet visade sig vara ganska meh, säger bara att vi skall inte "vissla efter hunden innan vi vet att den lever"

Medlem
Skrivet av Devan:

"Goty med no competition.."

Folk va rejält hypade när 16 visades upp också och det spelet visade sig vara ganska meh, säger bara att vi skall inte "vissla efter hunden innan vi vet att den lever"

Nej 16 blev jag aldrig hypad av. Detta är en helt annan nivå.

Medlem

Som andra har sagt redan, det här ser ut som en stark contender för GOTY. Fan va hypen är stor nu

Detta kommer utan tvekan bli årets spel för mig. Fick gåshud när jag såg Nibbelheim. Kör demot i performance-läget.

Medlem

Jag kom precis till Nibelheim. Började gråta av lycka. Allt var så rätt! Och musiken! Jag var rädd att Anxiety skulle vara utbytt, men den är där i en fantastisk omarrangerad version. Känns som att jag kan pusta ut nu. Just Nibelheim har jag varit så orolig för, det är en helig plats för mig. Men staden är fantastiskt återskapad!

Medlem

Jag gick tillbaka till originalet nu och jämförde Nibelheim från originalet och Rebirth. Ja, det är en viss skillnad i grafik! Och original-Nibelheim är så litet och folktomt.

Medlem

FF7 Remake blev lite enformigt emellanåt! Det var storyn som gjorde spelet bra! Men Rebirth! Det ser fantastiskt ut!! Ser mycket mer varierande ut och jag gillar att det är mer öppet och inte bara korridorer! Grafiken såg ju helt sinnessjuk ut också!

Blir att ladda ner demot så fort jag kommer hem från jobbet!

Medlem
Skrivet av Deekar:

FF7 Remake blev lite enformigt emellanåt! Det var storyn som gjorde spelet bra! Men Rebirth! Det ser fantastiskt ut!! Ser mycket mer varierande ut och jag gillar att det är mer öppet och inte bara korridorer! Grafiken såg ju helt sinnessjuk ut också!

Blir att ladda ner demot så fort jag kommer hem från jobbet!

Jag är överväldigad av demon så här långt! Att få utforska de miljöer jag fantiserat om i så många år är en rätt otrolig känsla.

Gen
Medlem

Laddade ner demot nu. Hade egentligen inga planer på att köpa något till PS5an just nu pga backlog men alla verkar helt lyriska över spelet så det ska bli intressant att testa demot. "1an" var väldigt bra och detta verkar ännu bättre.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Jag är överväldigad av demon så här långt! Att få utforska de miljöer jag fantiserat om i så många år är en rätt otrolig känsla.

Det låter ju toppen😍 är det helt fritt eller eller semiöppet som i FF16?

Medlem
Skrivet av Deekar:

Det låter ju toppen😍 är det helt fritt eller eller semiöppet som i FF16?

Det här spelet ska vara helt fritt. Som jag förstår det så verkar det vara uppdelat i olika mindre zoner, ungefär som i Xenoblade-spelen.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Det här spelet ska vara helt fritt. Som jag förstår det så verkar det vara uppdelat i olika mindre zoner, ungefär som i Xenoblade-spelen.

Okej! Men de låter ju bra!

1
Skriv svar