Diskutera – Vilket är årets snyggaste spel?

Medlem

Wow har spelat så mycket i år. Men inte Avatar eller Alan Wake2. Inte heller Hogwarts men vad jag sett från spelen så misstänker jag att dom två första är snyggare. Är inte jätte intresserad av hur snyggt ett spel är. Men dom spel som är snygga är Valhalla(ska börja spela snart) Spindelmannen 2 och Horizon Burning Shores. Eftersom jag inte har en pc så misstänker jag att Cyberpunk Phantom Liberty inte är lika snyggt på PS5 som det kan bli. Och jag har bara hunnit spela om orginalet en bit in men tycker inte att den grafiken är lika snyggt som ovanstående spel men kanske nästan. Jag lägger som sagt inte jätte mycket poäng på att något spel ska se jätte bra ut utan spelar gärna spel som Dave the diver och Coral Island väldigt bra spel!

Avatar med grafik mod är inte tråkigt för ögonen. Alan Wake 2 är riktigt trevligt med.

Medlem

Har ju bara spelat Spider-Man 2 och Jusant från i år och gillar det grafiska i båda spelen men egentligen inget som imponerade speciellt ändå. Det får bli en pass på den frågan tror jag.

Avatar ser väldigt fint ut men jag får känslan av enbart yta i det spelet. Kanske har fel.

Medlem

Jag har stannat upp otaliga gånger i Jedi Survivor bara för att ta in omgivningen. Sjukt snyggt! Arvet från Titanfall 2 sitter i.

Medlem

Som någon tidigare skrev så lägger jag min röst på Super Mario Wonder. Det är ett grafiskt mästerverk med alla små detaljer överallt.

Medlem
Skrivet av Azureye:

Lite nyfiken, vad kör du för skärm?

Alienware AW3423DW

123
Skriv svar