Sea of Stars firar fyra miljoner spelare

Robot
Sea of Stars firar fyra miljoner spelare

Sikta mot stjärnorna (fast i havet).

#Sabotage-studio, #Sea-of-stars


Skribent

Tänk att du släpper ett indiespel mellan releasen av Baldur's Gate 3 och Starfield. Och det blir en succé. Den känslan måste vara bra.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Helt okej spel dock förstörde en av karaktärerna storyn för mig då karaktären gick mig på nerverna med hur hen betedde sig i alla situationer. Under en ganska lång sekvens är karaktären inte med och då var spelet riktigt bra.

Medlem

Gillar spelet. Snygg grafik, bra gameplay, bra musik. Men jag hänger inte med i handlingen. Magi hit o dit.

Medlem

Hade nog spelat mer än 2 timmar om combat inte var så fruktansvärt tråkigt, dock var storyn ritkigt usel också

Medlem
Skrivet av noreason:

Hade nog spelat mer än 2 timmar om combat inte var så fruktansvärt tråkigt, dock var storyn ritkigt usel också

Ser helt fantastiskt ut men varför turordningsbaserade strider!?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ser helt fantastiskt ut men varför turordningsbaserade strider!?

för att det är JRPG


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av noreason:

Hade nog spelat mer än 2 timmar om combat inte var så fruktansvärt tråkigt, dock var storyn ritkigt usel också

På två timmar har knappt storyn börjat.

Skrivet av gorbatjov:

Ser helt fantastiskt ut men varför turordningsbaserade strider!?

Själv älskar jag turbaserat och är så glad att det finns en marknad för det. Ger en helt annan slags strategi än om det vore realtime.

Medlem

+1 på alla som säger att en av karaktärerna går en på nerverna. Sen tyckte jag spelet story också var ganska basic och tråkigt. Bra grafik, music och gameplay dock. 7/10


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Molotov:

för att det är JRPG

*Sad face*

Skrivet av Sarato:

Själv älskar jag turbaserat och är så glad att det finns en marknad för det. Ger en helt annan slags strategi än om det vore realtime.

Kul att det finns de som gillart. Jag gör det tyvärr inte:(.

Medlem
Skrivet av Sarato:

På två timmar har knappt storyn börjat.

Själv älskar jag turbaserat och är så glad att det finns en marknad för det. Ger en helt annan slags strategi än om det vore realtime.

japp gilalr också turordningsbaserat.
Både JRPG spel och typ som xcom. glad att BG3 har turordningsbaserat
RT med paus har jag svårt för men nu var det länge sen jag spelade nå sånt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Combat var ett irritationsmoment. Efter att ha aktiverat relics blev det spelbart. 😆 Octopath var mycket bättre på den punkten.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Combat var ett irritationsmoment. Efter att ha aktiverat relics blev det spelbart. 😆 Octopath var mycket bättre på den punkten.

Varför tyckte du det var irriterande? Var det svårighetsgraden eller tempot?

Medlem

årets spel för mig

Medlem

Riktigt bra spel som jag varmt kan rekommendera. Dock tycker jag att storyn blev lite väl utdragen och kanske kunde vara lite tightare samt kortare.

1
Skriv svar