Deep Rock Galactic: Survivors early access-omdömen går inte av för hackor

Robot
Deep Rock Galactic: Survivors early access-omdömen går inte av för hackor

Den Vampire Survivors-liknande spinoffen gräver guld på Steam.

#Deep-rock-galactic-survivor, #Funday-games


Releasehästryttare

Spelat 7.6 timmar, det är riktigt svårt att sluta när man väl är inne i spelet D:

Medlem

Så jäääävlaroligt! Köpte det direkt nu på morgonen och gråter på både in och utsidan över att jag måste sticka till jobbet efter bara 2 sketna matcher!

Medlem

riktigt bra spel


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skribent

Det ser riktigt bra ut. Ska testas i helgen.

Medlem

Har gillat genren men av någon anledning tyckte jag det såg rätt enformigt ut när jag kollade streams så blev osäker. Var inte lika spännande att kolla som jag tyckte vampire survivors etc var när de kom. Men med tanke på hur positiva folk är här så ska jag nog ta att testa det.

Ni som kört, tyckte det såg ut som runsen var typ likadana upgrades varje run. Stämmer det eller tolkade jag det fel? Blir det varierade runs?

Chefredaktör

Åhå, det här ska testas!

Medlem

Ska spelas med kompisar eller kan man spela solo o ha roligt?

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Ska spelas med kompisar eller kan man spela solo o ha roligt?

Det är bara solo

Medlem
Skrivet av Govein:

Det är bara solo

Wtf? Hur vågar dom!

Medlem
Skrivet av Govein:

Har gillat genren men av någon anledning tyckte jag det såg rätt enformigt ut när jag kollade streams så blev osäker. Var inte lika spännande att kolla som jag tyckte vampire survivors etc var när de kom. Men med tanke på hur positiva folk är här så ska jag nog ta att testa det.

Ni som kört, tyckte det såg ut som runsen var typ likadana upgrades varje run. Stämmer det eller tolkade jag det fel? Blir det varierade runs?

Svarar på min egen… 😂 helt klart värt ett köp. Betydligt roligare och mer variation än jag fick intryck av på streams.

Gnällkuk

Köpte och skulle testa det lite… whoop så försvann fyra timmar 🦦


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Tycker känslan sitter bra redan nu. Det som saknas är, logiskt nog eftersom det är early access, mer innehåll. Fler bossar, framför allt. Men redan nu är det riktigt kul.

1
Skriv svar