Varsågod, alla State of Play-trailers på ett fat!

Robot
Varsågod, alla State of Play-trailers på ett fat!
Medlem

Tackar!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Skapligt State of Play får man faktiskt säga.

Medlem

Är nog bara Silent Hill 2 jag är intresserad av här. Men blev inte så jätteimponerad av vad jag fick se. Visst, det ser hyffsat ut i grafiken men monstrerna kändes inte skrämmande. Kanske bara är trailern iofs men man vill ju att det blir ett skräckspel, inte bara action.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Hade fått för mig att Rise of the Ronin var mer Ghost of Tsushima än Sekiro, så var det ju tyvärr inte.

Medlem
Skrivet av lonian:

Är nog bara Silent Hill 2 jag är intresserad av här. Men blev inte så jätteimponerad av vad jag fick se. Visst, det ser hyffsat ut i grafiken men monstrerna kändes inte skrämmande. Kanske bara är trailern iofs men man vill ju att det blir ett skräckspel, inte bara action.

Grafiken verkar ju ha fått en nedgradering eller är jag ute och cyklar? Jag tycker trailern rent generellt var ganska dålig. Inte alls samma känsla som denna från 2001.

Fysiken i spelet ser ganska dålig ut också, till exempel hur plankan han slår med träffar monstret.

Hmm... Är lite osäker på denna Remake nu.

För övrigt var det en trevlig show

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hade fått för mig att Rise of the Ronin var mer Ghost of Tsushima än Sekiro, så var det ju tyvärr inte.

Jag tycker att det som ett som en perfekt blandning av båda spelen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Intressant show, tyckte VR spelen såg riktigt bra ut.
Nu har jag ingen PS5 men Sonic X Shadow generations är ett givet på någon annan plattform. Ett av de bästa Sonic spelen i mitt tycke. Hoppas på 120fps 4K stöd.

Medlem

När ska state of play egentligen visa upp något intressant? Satan alltså, riktigt svag uppvisning, älskar min PS5:a men det här året verkar ju inte heller innehålla några exklusiva stortitlar som lockar, suck.

Medlem

Den var en riktigt svag uppvisning detta, några spel som redan finns ute, några generiska spel från Japan, lite vr och sedan spel utan releasedatum…

Medlem

Var väldigt meh igen för mig. Men Judas är jag intresserad utav men peppar inte för ens det r nära release.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Den var en riktigt svag uppvisning detta, några spel som redan finns ute, några generiska spel från Japan, lite vr och sedan spel utan releasedatum…

Håller med, inget som skapade något "vill-ha" begär och allt kändes som gammal skåpmat...

It's not a lake, it's an ocean

Mycket på gång, som vanligt, men inte så mycket som gjorde mig personligen exalterad. Jag är fortfarande inte riktigt övertygad av Silent Hill 2. Det ger inte en känsla av remake-kvalitet á la Capcom. Men vi får se.

Judas är jag jättesugen på, men det ligger sannolikt långt in i framtiden. Death Stranding 2... inte riktigt min grej. Jag försöker komma in i det första spelet, men det går trögt. Sonic X Shadow Generations blir ett fint höstspel för mig och sonen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Quake-konnässsör

Inga nyheter precis, och inget innehåll. Death Stranding 2 var väl det ända som var intressant.

Medlem
Skrivet av strangelove:

Grafiken verkar ju ha fått en nedgradering eller är jag ute och cyklar? Jag tycker trailern rent generellt var ganska dålig. Inte alls samma känsla som denna från 2001.

Fysiken i spelet ser ganska dålig ut också, till exempel hur plankan han slår med träffar monstret.

Hmm... Är lite osäker på denna Remake nu.

För övrigt var det en trevlig show

hade den haft vr stöd ,hade jag varit intresserad , men inte nu

Medlem
Skrivet av strangelove:

Grafiken verkar ju ha fått en nedgradering eller är jag ute och cyklar? Jag tycker trailern rent generellt var ganska dålig. Inte alls samma känsla som denna från 2001.

Fysiken i spelet ser ganska dålig ut också, till exempel hur plankan han slår med träffar monstret.

Hmm... Är lite osäker på denna Remake nu.

För övrigt var det en trevlig show

Bara en sådan sak som att huvudkaraktären i orginalet har ett mer attraktivt ansikte, de gjorde ju samma sak med Deadspace remake. Med dagens datorkraft kan dom ju generera fram någon snyggare profil.

Kommer ändå att ge det ett försök men gillas det inte går jag tillbaka till orginalet som är och förblir ett mästerverk.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Rise of the Ronin😍

Medlem

Svag jävla show

Medlem

Riktigt bra show, ett par givna köp av de spel som visades.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hade fått för mig att Rise of the Ronin var mer Ghost of Tsushima än Sekiro, så var det ju tyvärr inte.

Team Ninja som utvecklar.

Medlem

Tyckte det var en riktigt bra show. Rakt på sak och inget fluff. Men snarare mera pepp än innan på det mesta

Skribent

Visst fan var det Peter Stormare som pratade i Until Dawn trailern?

Medlem

Årets spel 2024 Dave the diver: Godzilla

Medlem
Skrivet av Shadee:

Visst fan var det Peter Stormare som pratade i Until Dawn trailern?

Ja, han medverkar i spelet.

Skribent
Skrivet av Margy:

Ja, han medverkar i spelet.

Aha, det hade jag missat.

Medlem

Såg inte ett enda intressant spel


signatur

I drank what?

Medlem

Ganska roliga spel de visade upp. Kul med en del gameplay. Death Stranding 2 är det som kan få mig att köpa en PS5. Tyckte mycket om första spelet och det ser bara ut att bli bättre i nästa del.

Sa dem något om Silent Hill 2s grafik? Ser det inte konstigt (dåligt?) ut?

Medlem

metro vr blääääääääää!
Kul för dom som tycker om vr dock kan nog blir riktigt bra

Gen
Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag tycker att det som ett som en perfekt blandning av båda spelen.

Inte för mycket Sekiro tack, det är fan omöjligt pga parrysystemet

12
Skriv svar