["Bortskänkes"] Spelkod för Avatar Frontiers of Pandora (PC)

Medlem
["Bortskänkes"] Spelkod för Avatar Frontiers of Pandora (PC)

Jag har en spelkod över för Avatar Frontiers of Pandora (PC) som jag fick med hårdvara jag köpte.

Priset jag vill ha för koden är att du ger valfritt belopp till valfri välgörenhetsorganisation. Du väljer själv vad du tycker det är värt och jag kommer inte fråga hur mycket eller vart du skickade pengarna. Det är på ditt samvete

Du måste ha en av följande CPU:er för aktiveringen (som måste ske senast 27:e januari):

AMD Ryzen™ 9 7950X3D
AMD Ryzen™ 9 7950X
AMD Ryzen™ 9 7945HX3D
AMD Ryzen™ 9 7900X3D
AMD Ryzen™ 9 7900X
AMD Ryzen™ 9 7900
AMD Ryzen™ 7 7800X3D

Aktiveringen inkluderar köra ett program från AMD som kollar din hårdvara samt att ha (eller skapa) ett Ubisoft-konto dit du binder spelet.

Redaktör
Ponny

Vackert initiativ!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Chefredaktör
Medlem

Synd att man inte använder AMD då! Vill gärna köra igenom detta spel, men tänkte subba på Ubi+ en månad eller 2, vill även spela nya AC Mirage och Prince of Persia, så just nu känns det bra att subba.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Jag tror att det ska gå att aktivera koden med ett grafikkort av nyare typ från AMD med, typ 7800XT, 7900XT, 7900XTX eller liknande.

Medlem

Om den är på väg att gå ut så kan jag göra en donation till något lämpligt men jag vill låta andra få chansen
(7950x3d)

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Om den är på väg att gå ut så kan jag göra en donation till något lämpligt men jag vill låta andra få chansen
(7950x3d)

Går ut om 2 dagar.

Medlem

perkeeeele. använder i7 6700k at CPU


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar