Black friday 2023

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Sony har väl rea på PS plus mellan 20-30%? Köpte en Premium för 1134 tror jag det var i helgen som var.

Ser att det finns 30% men fattar inte hur jag ska ta del av erbjudandet..

Medlem
Skrivet av joedanger:

Ser att det finns 30% men fattar inte hur jag ska ta del av erbjudandet..

Om du redan har en prenumation så gäller det inte, alltså går det ej att förlänga. Jag har tur som har flera år kvar, men tycker att det är riktigt grisigt gjort av Sony, med tanke på att de höjde priserna.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Om du redan har en prenumation så gäller det inte, alltså går det ej att förlänga. Jag har tur som har flera år kvar, men tycker att det är riktigt grisigt gjort av Sony, med tanke på att de höjde priserna.

Okej, ja det förklarar saken. Tack

Redaktör

Jaha, nähä - "Black week" funkar tydligen. Slog till på en växelspak efter en veckas dreglande. Nu hoppas jag bara att skrivbordet inte går av pga vikten. Men bra rabatt, så kanske kan räkna hem det på nytt skrivbord! (?)


signatur
Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Sony har väl rea på PS plus mellan 20-30%? Köpte en Premium för 1134 tror jag det var i helgen som var.

Jag planerar inte på att uppgradera från ps plus essential utan endast att fortsätta med samma nivå som de flesta andra. De har strategiskt gjort på detta viset för att folk ska bli lockade och betala mera för någonting de egentligen vill ha

Gen
Medlem

Blev ett AM5 paket:
7800X3D, B650-E moderkort och 32GB 6000 MHz CL30

Skribent

För min del blev det:

Tre skjortor och en tröja från Brothers - 199:- per skjorta och 349:- för tröjan
JBL Sb170 Soundbar från Inet - 1 590 efter en extra hundring i rabatt från Sweclockers-streamen
Witcher 3 Wild hunt och Sifu från Epic - 260:-
Untitled Goose Game och Gods Trigger från Steam - 140:-

Hade betydligt mer spel i varukorgen och kollat runt på en del vandringsprylar på XXL och matlagningsgrejer på Cervera och Kitchn, men det får vara. Det är ju snart rea igen så.

Medlem

Blev en LG C3 efter många timmars läsande av guider och tittande på jämförelser på nätet, ska bli skönt att ha minimalt med fördröjning och bättre bild såklart jämfört med den urgamla TCL tvn jag dragits med.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Blev en Nintendo Switch OLED (zelda ToK edition) + 1 pro controller, 4420 SEK på Amazon (fri frakt).

Är nöjd.

Medlem

Köpte krediter till o köra gokart. Blev rätt bra rabatt. Och några t shirts från Sunspel, 700 istället för 1000kr styck som de kostar normalt sett. Uppgraderar basgarderoben. Annars mest gammalt som annonserades till ganska klena rabatter i år och mycket fake-rea. Irriterar och är fruktansvärt avtändande, de (handlarna) förstör för sig själva.

Medlem

Köpte Quake 1+2 på Eshop för typ 35kr/styck! Fortfarande sjukt kul med klassikerna!

Skriv svar