Första gameplay-trailern från South Park: Snow Day är här

Robot
Första gameplay-trailern från South Park: Snow Day är här

Ett co-op-äventyr ur tredjepersonsvy – och denna gång i 3D!

#Question, #South-park-snow-day


Geeks Gaming

Ser ändå kul ut. Dock svårt att slå the stick of truth.

Medlem

Ser trevligt ut, får mig att tänka på det gamla South Park FPS:et som kördes på Turok-motorn och fanns till PC och N64..kanske fler plattformar också? 😊


signatur

no remorse

Medlem

Ser faktiskt kul ut. Lär bli ett köp om det ej får extremt dålig kritik av folk.

Medlem

Trodde det mer skulle vara fps shooter så glad att det verkar vara lite mer rpg element (eventuellt?) i spelet. Även fast jag hade föredragit ett nytt spel i samma stuk som de två tidigare som jag tyckte var riktigt najs

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Ser faktiskt kul ut. Lär bli ett köp om det ej får extremt dålig kritik av folk.

Ta det med en nypa salt, dagens värld är full av snöflingor så det här spelet kommer o få mycket hat x)

Medlem

Ser väldigt mycket bättre ut nu än när det först annonserades. Känner faktiskt ett visst sug efter detta nu.

Medlem

Måste ha.. dom 2 spelen före är så helvetes roligt

Medlem

Ser ut att kunna bli skoj, även om jag hade föredragit ett nytt RPG framför detta.

Medlem

Förmodligen ännu tidigt i utvecklingen, men baserat på det gameplay vi fick se där ringer i alla fall mina varningsklockor!

Medlem
Skrivet av orkamera:

Ta det med en nypa salt, dagens värld är full av snöflingor så det här spelet kommer o få mycket hat x)

Dom senaste två South Park spelen har väl generellt fått väldigt bra kritik?

Medlem
Skrivet av werik:

Dom senaste två South Park spelen har väl generellt fått väldigt bra kritik?

Ja men världen är så mycket mer ömtålig nu än den va då

Och där dog den spel serien


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar