The Day Before är återigen ett av Steams mest önskelistade spel

Robot
The Day Before är återigen ett av Steams mest önskelistade spel

Men får se sig slaget av ett svenskt multiplayerspel.

#Fntastic, #The-day-before


Medlem

Har nog att göra med att alla som hade satt spelet på önskelistan innan Steam-sidan togs ned automatiskt fick tillbaks det i listan nu när den lades upp igen.

Medlem

lite små orolig om det är pvppve spel, där man tvungn till pvp. Hoppas det finns speciella zoner eller tag eller server för det.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

lite små orolig om det är pvppve spel, där man tvungn till pvp. Hoppas det finns speciella zoner eller tag eller server för det.

Jag kan inte säga att jag är väldigt erfaren i genren, spelar just nu ett sånt spel.
Men är det inte det lite som är tjusningen? man rör sig i världen och NPC fienderna är ens "motståndare". Man tar sig an uppgifter själv eller med medspelare och man lootar och "extractar".
Sen finns alltid risken att andra spelare både kan vara vänliga eller icket vänliga, det som varierar gameplayet och ger extra krydda.
hur skönt är det tex inte själv när man tar en spelare med riktigt bra utrustning som man sen tar med sig hem


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av kebbe:

Har nog att göra med att alla som hade satt spelet på önskelistan innan Steam-sidan togs ned automatiskt fick tillbaks det i listan nu när den lades upp igen.

Ja, tvivlar starkt på att så många är intresserade idag med tanke på allt skräp som har visats sedan första trailern.

Medlem
Skrivet av Blessus:

lite små orolig om det är pvppve spel, där man tvungn till pvp. Hoppas det finns speciella zoner eller tag eller server för det.

Division löste det ju bra med dark zone, det första jag spelat bara, så brydde man sig inte om pvp gick man aldrig in där.

1
Skriv svar