The Talos Principle 2 har över 100 pussel och tar 20–30 timmar att klara

Robot
The Talos Principle 2 har över 100 pussel och tar 20–30 timmar att klara

Och dekrypteringsnycklar som låter en tillfälligt hoppa över vissa pussel.

#Croteam, #The-talos-principle-2


Releasehästryttare
Medlem

Det lär ju anta att man är någorlunda intelligent. För oss idioter så lär det ta närmare 200 timmar, och det är *med* guide.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Årets mest efterlängtade spel i mitt lilla hus.
Det första spelet var fantastiskt bra och det lilla jag sett av 2:an ser väldigt lovande ut.


signatur

ASUS ROG Strix G15DK | Corsair Blackbeard 980 | Nintendo Switch | Xbox Series X/360 | C-64 |

Medlem

The Talos Principle 1 är ett av de bästa spelen jag har spelat i hela mitt liv, så förväntningarna på detta är enorma!!! Croteam regerar!

Medlem

Oj, kanske inte skaffar det då, gissar att det är alldeles för långt för att hålla det intressant hela vägen för min smak.

Medlem

Oj! Hade helt missat att det varb så nära släpp. Tänkte på de häromdagen är det var länge sedan jag hörde hur det går med uppföljaren så detta var en kul överraskning.
Ettan ligger för mig där uppe i toppen, en riktigt positiv överraskning trots att jag visste det var ett bra spel.
Tvåan är ett garanterat köp.

Medlem

Ettan lever kvar i en, hoppas tvåan levererar

Medlem

Så där, då var 2:an förhandsbeställd.


signatur

ASUS ROG Strix G15DK | Corsair Blackbeard 980 | Nintendo Switch | Xbox Series X/360 | C-64 |

1
Skriv svar