Lollipop Chainsaw-remaken försenas till 2024

Robot
Lollipop Chainsaw-remaken försenas till 2024
Medlem

"Originalet utvecklades av Grasshopper Manufacture och släpptes till Playstation 3 och Xbox 360 under 2021."

Nej, det släpptes 2012


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Mirage:

"Originalet utvecklades av Grasshopper Manufacture och släpptes till Playstation 3 och Xbox 360 under 2021."

Nej, det släpptes 2012

haha! XD

Fixar.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

RePOP sitter ju bra på tungan. Synd med en så stor försening men hade å andra sidan glömt bort att det ens var på gång så känner inte alltför mycket inför detta haha. Men ska bli kul att återvända till det senare.

Releasehästryttare

Kommer Tara strong vara VO för huvudpersonen igen?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

haha! XD

Fixar.

Hon heter Juliet Starling förresten, med ett ”a” 😆

Skribent
Skrivet av BeardedRobot:

Hon heter Juliet Starling förresten, med ett ”a” 😆

Men vad fan! Jag har helatiden trott hon hette Sterling 🤣


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Men vad fan! Jag har helatiden trott hon hette Sterling 🤣

Juliet Sterling Silver hade lätt funkat!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Men vad fan! Jag har helatiden trott hon hette Sterling 🤣

De borde låta James Stephanie Sterling spela karaktären


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Har fortfarande kvar mitt exemplar till Xbox 360. Vill minnas att det var helt fantastiskt sjuk humor och asgrym musik i det här spelet! Brukar vanligtvis inte vara så intresserad av remakes men det här kommer jag definitivt att skaffa sen när det väl släpps.


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Har fortfarande kvar mitt exemplar till Xbox 360. Vill minnas att det var helt fantastiskt sjuk humor och asgrym musik i det här spelet! Brukar vanligtvis inte vara så intresserad av remakes men det här kommer jag definitivt att skaffa sen när det väl släpps.

Håller med. Musik och gameplay som inte tog sig själv på så stort allvar gjorde detta till en jävligt rolig titel. Ska lätt spela remaken


signatur

I drank what?

Medlem

Jaså remake vad har jag missat men vad jag har sett av det verkar det helt habilt spel

Avstängd
Skrivet av Isak19:

Jaså remake vad har jag missat men vad jag har sett av det verkar det helt habilt spel

Vad jag kan minnas så var det en totalt medioker affär när det kom, låg mellan 4-6 i recensioner. Såldes väl främst till "Hö Hö"-snubbar med en femårings mognadsgrad.

Ändå smått fantastiskt att det får en remake.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Har orginalet på ps3, ett av de mest udda spelen i min samling. Spelbart absolut, kreativt och totalgalet spel.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar