Finns det roliga mobilspel? Isåfall vill jag ha tips!

Medlem
Finns det roliga mobilspel? Isåfall vill jag ha tips!

Tjäna! Jag har aldrig lyckats hitta ett mobilspel som faktiskt är kul! Är det någon som har något att rekommendera? Eller finns det ens några roliga mobilspel på riktigt?

Hittar man något som är lite halvkul så är de ju en miljard olika diamanter och valutor och kistor och skit man ska öppna osv.

Medlem

Slay the spire är grymt.

Likaså Vampire Survivors.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Som Freakon säger. Slay the spire.
Grymt bra och inga köp i appen överhuvudtaget!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Slay the spire är grymt.

Likaså Vampire Survivors.

Skrivet av Mcord:

Som Freakon säger. Slay the spire.
Grymt bra och inga köp i appen överhuvudtaget!

Ah Slay the spire är bra men det har jag spelat på PC😝 Vampire Survivors tyckte jag inte va så kul tyvärr😞

Medlem
Skrivet av Deekar:

Tjäna! Jag har aldrig lyckats hitta ett mobilspel som faktiskt är kul! Är det någon som har något att rekommendera?

Snake II på Nokia 3310.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Dandara är bra om man gillar Metroidvania. Bra kontroller och läcker grafik.

Grand Mountain Adventure är nice, svenskutvecklat också. Riktigt skön grafik och när man bli vän med kontrollen så flyter det på riktigt bra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

KoP
Medlem

Ports of Call (Android).

Medlem

Pokemon Go, kombineras bra med spotify på några timmars promenad. Tyvärr sätter sig väder och årstid käppar i hjulet för spelande ibland.

Releasehästryttare

Broken universe

Testpilot

Då måste jag tipsa om mina artiklar i ämnet!

https://www.fz.se/sponsrat-innehall/293540-manadens-mobilspel...

https://www.fz.se/sponsrat-innehall/293906-manadens-mobilspel...

https://www.fz.se/sponsrat-innehall/294198-manadens-mobilspel...

Det finns många roliga, problemet är oftast att det är svårt att hitta guldkornen då det är väldigt rörigt och fullt med skitspel rent ut sagt i plattformarnas affärer.

Medlem

Jag rekommenderar Night of the full moon. Det är som ett lättvikt Slay the Spire. Men det är perfekt som mobilspel tycker jag. Det är lite djupare än vad man tror i början tycker jag.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Instämmer om Slay The Spire.

Om du gillar pyssliga spel:
Hook och Hook 2
Threes
Twofold inc.
Hexologic
Monument Valley
Mini Metro
Mini Motorways (dock bara iOS men finns till switch), helmysigt)

Medlem

Iron Marines är rätt kul. Lite mini-starcraft typ. Jag jar haft Battlechasers installerat på telefonen länge nu men har knappt spelat det men den ska vara riktigt bra sägs det


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Huntdown - svenskutvecklat (alltid trevligt att stödja), härlig retro artwork, välgjord action - bara röj. Fullspel, inga mikrotransaktioner. Kontrollerna kanske tar några minuter att komma in i, men de funkar ganska bra.


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

1
Skriv svar