Bara senare Game of Thrones-säsonger klår The Last of Us-statistik på HBO Max

Robot
Bara senare Game of Thrones-säsonger klår The Last of Us-statistik på HBO Max

Last of Us nådde i snitt 30 miljoner HBO-användare.

#hbo, #the-last-of-us


Medlem

Jag har fortfarande inte fått tummen ur röven och kollat på det kanske börjar bli dags 🙈

Medlem

Säsong 9 av Game of Thrones var ändå en riktig klassiker, svårslaget.

Medlem

Till en början var jag skeptisk till serien, men förra veckan bestämde jag mig för att ge den en chans och började titta på den. Överraskande nog har jag ändrat åsikt, den är verkligen riktigt bra!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Redaktör
Ponny
Skrivet av kebbe:

Säsong 9 av Game of Thrones var ändå en riktig klassiker, svårslaget.

Håller med! Den där de bestämde sig för att säsong fem–åtta var en dålig dröm och skrev om alltihop.

Also: oops!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Jag har fortfarande inte fått tummen ur röven och kollat på det kanske börjar bli dags 🙈

Do it! Väldigt binge-vänlig serie gissar jag. Kan ju bara gissa då jag såg ett avsnitt i veckan då jag inte kunde hålla på mig.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Jag har fortfarande inte fått tummen ur röven och kollat på det kanske börjar bli dags 🙈

Vänta till det är färdig-patchat.

Medlem

Helt ok serie. Helt onödig för mig som spelat spelen anser jag nu i efterhand. Ingen spänning, inga överraskningar, inget egentligen motiverar mig rent krasst att se serien. Det enda som jag tyckte var bättre än spelet var SPOILER:

Hur de fick Joel att framstå som en psykopat/mördare och egoist på ett bättre sätt, jämfört med spelet. Hans öde i Part 2 känns väldigt rimligt med denna lilla enkla förändring i serien vilket var kanon

2 av seriens 8? avsnitt kändes iaf för mig helt onödiga och behövde inte alls vara med, eller kortas ned/klippas om.
Men som sagt, helt OK serie annars, en 6/10. Är nog mycket bättre för någon som inte spelat spelen.

Medlem

Har sett 5 avsnitt men är inte speciellt sugen på mer. Tycker nog helt enkelt att spelen är så ofantligt mycket bättre samtidigt som Pedro och Bella inte lyckats övertyga mig med sitt skådespeleri riktigt. Inte alls samma klass som i spelen helt enkelt.

Medlem

Så hela säsongen är släppt alltså? Vilken stenkoll jag har! Kanske dags att kolla i helgen då. 😀

Medlem

Har inte orkat se färdigt serien, tycker att den blev sämre och sämre för varje avsnitt. Stängde av någonstans halvvägs genom avsnitt 7 då jag insåg att jag inte tyckte om någon av huvudpersonerna. (I spelet älskar jag de båda.)

Men kul att ännu en spelbaserad serie gått bra. Det torde innebära flera filmatiseringar i framtiden.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jäkligt välförtjänt med mycket uppmärksamhet. Jag tycker att det är en riktigt bra och välgjord serie och en av de bästa jag sett faktiskt.

Medlem

Vill se men har inte spelat andra spelet ännu. Spelar det någon roll egentligen?

1
Skriv svar