Vilket är det bästa fps som jag inte spelat?

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Jag hann av en slump läsa ditt inlägg inan editen. Bra spel. Några av mina favoriter. Jag är dessutom som besatt av första boken... (vi snackar Metro)

Medlem
Skrivet av maq777:

Portal har jag faktiskt spelat efter det att jag publiserade listan. Jag kanske får uppdatera den snart. Det enda jag har att säga om det är att 2an är bättre...

Ep1 och 2 är naturligtvis högintressanta. Men jag avskyr när saker slutar med en cliffhanger, är jag ensam om att vänta in 3an?

Nej, trean är nog det spel jag mest längtar efter. Är säkert 10 år sen jag spelade episoderna, så det är dags de sätter lite fart nu

Medlem
Skrivet av maq777:

Jag hann av en slump läsa ditt inlägg inan editen. Bra spel. Några av mina favoriter. Jag är dessutom som besatt av första boken... (vi snackar Metro)

Hann se att du hade spelat dom😁 men ja riktigt bra spel. Har första boken men inte läst den.

Medlem
Skrivet av maq777:

Portal har jag faktiskt spelat efter det att jag publiserade listan. Jag kanske får uppdatera den snart. Det enda jag har att säga om det är att 2an är bättre...

Ep1 och 2 är naturligtvis högintressanta. Men jag avskyr när saker slutar med en cliffhanger, är jag ensam om att vänta in 3an?

Skrivet av scaryfoot:

Nej, trean är nog det spel jag mest längtar efter. Är säkert 10 år sen jag spelade episoderna, så det är dags de sätter lite fart nu

Finns ett spel under utveckling hos Valve under kodnamn HLX. Senaste rykten är att det är fortsättningen på HL Alyx.
Ryktades länge att det "bara" var en Alyx version för standalone först.

Sen är det ju Valve så i slutändan kanske det inte blir nått alls


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

I'm back!!! Har inte spelat så många fps senaste året. Men nu är suget tillbaka. Behöver som alltid nya förslag. Huvudinlägget uppdaterat.

@phi, @Dec, @Sapiens
Nu har jag spelat första stalker. Jag kanske spela fel version eller något (xbox), men det var ju inte bra. Fult, oprecist och buggar som förstörde. Har aldrig längtat så mycket efter fast travel som jag gjorde här. Det finns dock glimtar av genialitet, t.ex. faction-systemet.

Även om jag inte gillade det så är jag glad jag spelade det. Så tack för tipset!

Dec
Medlem

Baserat på din lista så har du spelat det mesta.

Du har kvar några spel från Far Cry-serien, t.ex 4:an och 5:an. Eftersom du har spelat 3:an och 6:an så vet du vad man kan förvänta sig. Efter 5:an (och om man vill spela mer Far Cry) så finns det även New Dawn.

Skrivet av maq777:

Nu har jag spelat första stalker. Jag kanske spela fel version eller något (xbox), men det var ju inte bra. Fult, oprecist och buggar som förstörde. Har aldrig längtat så mycket efter fast travel som jag gjorde här. Det finns dock glimtar av genialitet, t.ex. faction-systemet.

Även om jag inte gillade det så är jag glad jag spelade det. Så tack för tipset!

Ja, vanilla-versionerna av spelen har inte åldrats särskilt bra, men med moddar har jag hört att det skulle kunna bli mycket bättre.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Skriv svar