Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar du?
Medlem

Jag fortsätter resan i Assassin's Creed Valhalla på PS5. Köpte spelet tidigare i veckan och har precis kommit igång.

Medlem

Fick Company of Heroes 3 levererat idag. Ser fram emot att testa det, alldeles strax! Och så blir det nog lite Hogwarts Legacy och The Settlers: New Allies.

Medlem

Hogwarts Legacy. Bara provat lite och imponerat hittills. Känns precis som i filmerna fast en annan tid då förstås.

Medlem

Har precis startat en magiker i Elden ring. Den ska nog hålla mig sysselsatt.

Medlem

Blir nog BF2042 och Total War: Warhammer 3.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Fortsätter på Uncharted resan, snart tredje delen avklarad sen fyran och tillslut Lost Legacy.

En sak jag verkligen glömde är hur otroligt mycket skjutande i spelen det är. Så fruktansvärt löjligt att ha tre raketkastare, två miniguns ett dussin män med valfria automatvapen och hagelbrakare, samtliga tränade soldater mot mig med en Puffra och 30 skott... Sen dom asen med överdrivna kroppsskydd, man kan skjuta 15-30 skott i huvudet innan dom ens går ner.

Allt det drar ner betyget ganska stort.

Det är annars roliga spel med en enkel charmig story, men jäklar vad dom skulle ha dragit ner otroligt mycket på pangandet...

Medlem

Oklart än så länge. Började spela Overwatch 2 i veckan så kanske spelar det. Annars finns det en redig hög med påbörjade singleplayer-spel så jag lär hålla mig sysselsatt


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Eftersom jag nyss blev klar med Hogwarts Legacy så är det lite oklart vad jag ska spela nu i väntan på Atelier Ryza 3. Har skaffat The Legend of Dragoon till PS5 så kanske blir att dra igång det....annars får det väl bli lite Genshin Impact.

Medlem

One Piece Odyssey

Medlem

Blir att fortsätta med GoW ragnarök. Skulle tro jag har 10 timmar kvar på storyn.. kommer troligtvis inte fortsätta efter det.

Medlem

Jag ska rulla bollar i PGA Tour 2K23 och snurra skepp i rymden i X4.

Medlem

Fortsätter dö i Escape from Tarkov.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Nemo:

Jag fortsätter resan i Assassin's Creed Valhalla på PS5. Köpte spelet tidigare i veckan och har precis kommit igång.

Ganska läckert spel. Tyvärr alldeles för långt. Men jag hade väldigt roligt med det så länge tålamodet varade.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean

Det blir Atomic Heart för hela slanten. Väldigt splittrade intryck så långt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Fortsätter försöka knäcka den här, men jefvlar vad svårt det är!

Medlem

Tänkte prova Pharaoh A New Era, göra sista grejerna i Shadow Warrior 3: Def. Edition och kanske hinna prova Atomic Heart... As if det skulle hinnas med....

/Småbarnsförälder


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Själv sitter man och spelar solo campaign läget i WRC 7: The Official Game ist för spel som Atomic Heart eller Hi-Fi Rush..

Bara till att fortsätta rensa i sin backlog

Det blir Like a dragon Ishin ! för mig

Medlem

Blir Sons of the Forest över helgen för min del


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har den senaste veckan helt fastnat i Dark Souls så tanken är väl att fortsätta dö där även i helgen.

Medlem

Funderar på att damma av min Vive och lira lite DCSWorld. Har inte kört VR på ett tag.

Medlem

Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5) (Dungeon crawler med grid movement.)
Distant Worlds 2 (PC) (4X Space strategy)

Och försöka undvika mello och skid VM

Medlem

Fortsätter med Hogwarts Legacy

Medlem

Kör på med spooter-man miles morales tills dess platinum är avklarat, sen är det mkt oklart vad som händer efter det !


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Jag jobbar i helgen men i torsdags så fortsatte jag med new game plus på Dead space remake.
De har fått till det så att man vill fortsätta att maxa sitt inventory, vilket är ett bra betyg från mig.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Cyberpunk trillade ner i brevlådan idag. Har inte läst något om spelet mer än att det floppat. Men jag budade hem det för 100kr och ska spela det på ps5.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Ganska läckert spel. Tyvärr alldeles för långt. Men jag hade väldigt roligt med det så länge tålamodet varade.

Det låter bra! Jag får se om jag hinner spela klart innan jag blir mätt på spelet. 😄

Medlem

Jag är ett rövhål. Jag ska lira Atomic Heart på Steam. Håller på att installera det nu. Mitt rövhål sväller i detta nu..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Köpte Homeworld Remastered Collection och Homeworld: Deserts of Kharak tidigare idag på GOG för 83 spänn(-90% rabatt just nu).

Har haft ögonen på dessa spel väldigt länge men har aldrig blivit av. Eftersom Homeworld 3 nu är på g så skulle det vara passande att ha lirat ut dom innan det släpps. Vi får se om man startar igång åtminstone Homeworld i helgen.

Lääänge sen jag körde något ordentligt RTS.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

12
Skriv svar