Stalker 2 - se nya gameplay-trailern

Robot
Stalker 2 - se nya gameplay-trailern
Medlem

Oh spännande! Ett av spelen jag ser mest fram emot.

Medlem

en av utvecklarna gick bort i kriget såg jag på twitter

https://twitter.com/stalker_thegame/status/160742716820788019...

Medlem

Är inte stalker lite överskattat? Lever på minnet av att det var ballt när det kom. Att leva upp till det efter så här lång tid har jag svårt att köpa.


signatur

1# FZ Troll

Avstängd
Skrivet av robbis:

Är inte stalker lite överskattat? Lever på minnet av att det var ballt när det kom. Att leva upp till det efter så här lång tid har jag svårt att köpa.

Det är ju ett helt nytt spel med annan motor haha
:facepalm

Medlem
Skrivet av Levi:

Det är ju ett helt nytt spel med annan motor haha
:facepalm

Är rätt less på fps spel overallt. Alla är identiska nu för tiden. Senaste bra nytänkande fps imo var Dishonored.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Är inte stalker lite överskattat? Lever på minnet av att det var ballt när det kom. Att leva upp till det efter så här lång tid har jag svårt att köpa.

Jag skulle säga att det inte ens var så ballt när det släpptes. Fruktansvärt trasigt spel. Expansionerna släpptes dessutom i liknande skick så de verkade inte lära sig något under utvecklingen.

Kanske har de blivit bättre nu?

Medlem

Underbart med ett livstecken från detta spel, som jag ser mycket fram emot trots att jag varken har PC eller Xbox.

En eloge till GSC som fortsätter att kämpa med utvecklingen trots allt det fruktansvärda som händer runt omkring. För deras skull håller jag tummarna för att spelet blir en succé.

Medlem
Skrivet av robbis:

Är inte stalker lite överskattat?

Det beror väl på vad man är ute efter. Dom är fantastiska immersive sim-spel, ur det perspektivet så finns det nästan inga spel som dom.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Jag skulle säga att det inte ens var så ballt när det släpptes. Fruktansvärt trasigt spel. Expansionerna släpptes dessutom i liknande skick så de verkade inte lära sig något under utvecklingen.

Kanske har de blivit bättre nu?

Nja, expansionerna jämfört med originalet var som natt och dag. Jag spelade alla tre spelen på samma dator när dom ursprungligen släpptes. I jämförelse till originalet t.ex så kraschade aldrig expansionerna, dom presterade mycket bättre, och anomaly-systemet fungerade faktiskt.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av robbis:

Är inte stalker lite överskattat? Lever på minnet av att det var ballt när det kom. Att leva upp till det efter så här lång tid har jag svårt att köpa.

Prova Stalker GAMMA. Baserat på alla tre gamla spelen. Sinnesjukt bra. Har klockat säkert 150 timmar på några veckor.
Är så laddat för stalker 2.

Medlem

Med tanke hur buggat det första var så ställer jag mig skeptisk till detta även om det var ett bra spel.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Med tanke hur buggat det första var så ställer jag mig skeptisk till detta även om det var ett bra spel.

Din telefon är buggad, inte första S.T.A.L.K.E.R


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Day one släpp på Game Pass samt "console exclusive on Xbox Series X/S".

Medlem

Får mycket metro-vibbar av detta, är försiktigt optimistiskt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av noreason:

en av utvecklarna gick bort i kriget såg jag på twitter

https://twitter.com/stalker_thegame/status/160742716820788019...

Han jobbade med Stalker: Clear sky, metro och Cossacks 2. Inte nya stalker. Trodde det var först en annan som var AI programmerare men det var det inte.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

fett taggad!
lite besviken att karaktärerna pratade så bra engelska, lät som amrikanare.

Medlem
Skrivet av noyart:

fett taggad!
Lite besviken att karaktärerna pratade så bra engelska, lät som amerikanare.

Hoppas att originalspråket är lika bra som i första spelet + expansioner.
Kommer testa att spela med det + text.

Medlem

Hoppas på att det blir bra.jag hoppar inte på hypen för det kan ju bli skit.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av noyart:

fett taggad!
lite besviken att karaktärerna pratade så bra engelska, lät som amrikanare.

Går att ställa in på Ukrainska om man vill det, vilket är det rätta sättet att spela enligt mig som Stalker veteran

Medlem
Skrivet av magma:

Får mycket metro-vibbar av detta, är försiktigt optimistiskt.

4A games grundades av GSC anställda som lämnade företaget, så Metro är lite av en spirituell spin-off.

Medlem

Ser bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

It's not a lake, it's an ocean

Pepp! Man kanske borde satsa på samlarutgåvan rent av.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Skall testas på Game Pass

Avstängd

Ser mysigt ut.

Det enda jag tycker känns lite"meh" är inlevelsen i dialogen. Den känns inte tillräckligt bra gjord i mina öron.

Röstskådespelarna känns som om de kunde ha tagit i lite mer från tårna men ändå inte har gjort det. Hm.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Skall testas på Game Pass

samma här :=)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kändes lite mer meh... Folk kommer väl köpa det pga hype... Jag väntar på att få det i gamepass... Inget jag skulle betala för.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Testade aldrig ettan, även om det kändes som mer hype än vad det levererade. Tycker detta var en ganska amatör-mässig trailer, eller störde jag mig bara väldigt mycket på dialogen? Blir gärna positivt överraskad av glada recensioner, men ger detta inte mer än ett svagt "kanske".

Medlem
Skrivet av AplAy:

Ser mysigt ut.

Det enda jag tycker känns lite"meh" är inlevelsen i dialogen. Den känns inte tillräckligt bra gjord i mina öron.

Röstskådespelarna känns som om de kunde ha tagit i lite mer från tårna men ändå inte har gjort det. Hm.

Det var det som förtog det hela lite. Men annars så!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

ELF
Medlem

Ser verkligen fram emot det.
Men som det nämndes tidigare. Karaktärerna har för bra engelska, ingen som helst brytning.
Kommer nog få spela det på Ukrainska och med textning istället.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

12
Skriv svar