Från 2013 till 2023 – de bästa PS4-spelen!

Robot
Från 2013 till 2023 – de bästa PS4-spelen!

Playstation 4 fyller tio år, och vi listar de största mästerverken.

#playstation-4


Medlem

Alltid roligt med listor! Även om denna börjar starkt och sedan tar en annan väg typ halvvägs in än vad jag valt Måste ändå fråga: vad gör It Takes Two på listan?

Medlem

Uncharted 4: A Theif's End är, enligt mig, det solklart bästa PS4-spelet. Faktiskt tidernas bästa spel någonsin, tycker jag. På andra plats efter Uncharted 4 kommer Uncharted: The Lost Legacy på min lista.

Medlem

Destiny (1)
Edit: Rocket league.

Svårt val där, även Rainbow six siege

It's not a lake, it's an ocean

Solid lista. Jag skulle personligen lägga till Tearaway Unfolded, som är en uppdaterad version av PS Vita-spelet Tearaway, men det är ju väldigt nischat. En annan favorit är Detroit: Become Human.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Släpptes det inte nåt bättre 2014 än "remastern" på GTA V?

Medlem

Har bara spelat hälften av spelen, men borde ta tag i att spela Sekiro någon gång.

Medlem

Förvånande att Last of us 2 inte är med? Blev tvungen att spola igenom videon flera gånger för att se om jag bara missade det.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Nioreh:

Släpptes det inte nåt bättre 2014 än "remastern" på GTA V?

The Last of Us Remastered var ju bra. Annars var väl 2014 inget toppenår.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Solid lista. Jag skulle personligen lägga till Tearaway Unfolded, som är en uppdaterad version av PS Vita-spelet Tearaway, men det är ju väldigt nischat. En annan favorit är Detroit: Become Human.

Just det, Detroit glömde jag lista i andra tråden om bästa PS4-spelen men det riktigt älskade jag! Alla val och vägskäl bidrog till stor omspelningsfaktor också!

Skrivet av Nioreh:

Släpptes det inte nåt bättre 2014 än "remastern" på GTA V?

Ja, kändes lite oinspirerat med ett nysläppt PS3-spel haha. Då kanske Thief hade förtjänat platsen bättre.

Medlem

Tycker destiny som kom 2014 vart riktigt bra. Men smaken är som baken 🤓

Medlem

Helt klart Ghost of Tsushima, vilket mästerverk som kom i slutet av PS4-eran.

1
Skriv svar