Xbox-kontroll med skuggad gulddesign släpps denna månad

Robot
Xbox-kontroll med skuggad gulddesign släpps denna månad

För den lite glammigare spelaren.

#Kontroller


Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Många kontroller är det...

Jag är inte såld på de egna modeller som Microsoft släpper, däremot är ju Xbox Design Lab en kul grej och jag köpte själv en Elite-kontroll med de färger jag själv valt samt min gamertag på. Kostar ju inte mer än vad samma kontroll i standardutförande kostar heller.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ingen anledning att skaffa fler kontrollers nu förrän den nya modellen är släppt känner jag.
Om det får stöd till många spel på Steam kan jag tänka mig den nya med haptic feedback.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Den där var lika gräslig som Playstations nya med "jordfärger".

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Många kontroller är det...

Jag är inte såld på de egna modeller som Microsoft släpper, däremot är ju Xbox Design Lab en kul grej och jag köpte själv en Elite-kontroll med de färger jag själv valt samt min gamertag på. Kostar ju inte mer än vad samma kontroll i standardutförande kostar heller.

Jag funderar på att köpa en varsina kontroller till mina 2 grabbar via design labbet.
Skickas dem från staterna så man måste betala tullavgift osv också eller slipper man det?

Medlem

kör på min Elite II tills den är död. Är ju redigt trött på den kassa "gummi lösningen" man valt för att ställa in trigger avståndet, är inne på min tredje och även fast jag bara ställt in den en gång så har den där möget gått sönder på alla tre.

Ja, ni kan ju gissa att det inte är ett okänt fenomen.

Förutom det så är jag tämligen nöjd med den.

Medlem

Snygg, men jag kommer invänta den nya kontrollen som släpps nästa år.

Medlem

Galet pris. En handkontroll borde inte kosta mer än 350kr.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Galet pris. En handkontroll borde inte kosta mer än 350kr.

håller med, men var länge sen man såg handkontroller runt det priset, nästan tur att det knappt finns någon anledning att äga mer än en 😂

Ambassadör
Xbox
Skrivet av blackidus:

Jag funderar på att köpa en varsina kontroller till mina 2 grabbar via design labbet.
Skickas dem från staterna så man måste betala tullavgift osv också eller slipper man det?

Jag har aldrig betalt något extra i alla fall. Det är sköj att designa sin egen helt klart!


signatur

Jump in.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av blackidus:

Jag funderar på att köpa en varsina kontroller till mina 2 grabbar via design labbet.
Skickas dem från staterna så man måste betala tullavgift osv också eller slipper man det?

Ingen extra avgift. Made in China!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar