CDPR: Börja om från början när 2.0-uppdateringen till Cyberpunk 2077 släppts

Medlem

Gamla karaktärer får en respec direkt när de startar, dessutom får alla karaktärer, både gamla och nya en respec.

Inaktiv

Jag har försökt två gånger med Cyberpunk. Första gången vid släpp och andra gången för 6 månader sen ungefär.

Ska man försöka en tredje gång? Någon inbiten som kan ge tips och så om hur och varför man ska ge det en ny chans?

Medlem
Skrivet av Hullken:

Jag är faktiskt lite sugen. Köpte det när det kom ut men spelade nog aldrig mer än 3-4 timmar.

Samma här!

Känns som att det varit värt väntan och nu är det äntligen dags. 😊

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Jag har försökt två gånger med Cyberpunk. Första gången vid släpp och andra gången för 6 månader sen ungefär.

Ska man försöka en tredje gång? Någon inbiten som kan ge tips och så om hur och varför man ska ge det en ny chans?

Beror på.

Vad är det du inte tyckte om?
Det blir inte ett nytt spel i sig. Systemen som redan fanns har blivit omarbetade och kan fungera på annat sätt (förhoppningsvis bättre) men spelet kommer vara detsamma.

Om det är GTA i framtiden du vill ha, och inte så intresserad utav storyn tror jag inte du kommer tycka det är så mycket bättre.

Medlem

Det är precis vad jag tänker göra. Alltså börja från början. Tyckte personligen inte att det var värt en andra genom spelning efter alla reparationer. Men nu kan jag tänka mig att se om det är det eller inte.

Medlem

Det är bara ett av sluten som jag inte har spelat igenom men jag kommer inte börja om från början.

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Jag har försökt två gånger med Cyberpunk. Första gången vid släpp och andra gången för 6 månader sen ungefär.

Ska man försöka en tredje gång? Någon inbiten som kan ge tips och så om hur och varför man ska ge det en ny chans?

Har liknande erfarenhet. Men en gång hade jag tur och bara körde på utan att tänka så mycket och då fick jag en fantastisk upplevelse. Världen är magisk (om än tråkigt statisk) sett till atmosfär, gameplay kan vara riktigt kul med rätt build. Körde med shotgun och röjde loss och hade jäkligt roligt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

ELF
Medlem

Eller så spelar man klart. Sen när man är sugen igen så kör man såklart en fräsch omgång med 2.x.
Själv så inväntar jag helt färdigt spel och bättre grafikkort innan jag kör min tredje omgång.

Med det sagt så hade det varit riktigt mysigt om spelet hade fsr när jag körde de två första gångerna.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kommer patchen fristående utan att man köper dlc ?

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Kommer patchen fristående utan att man köper dlc ?

Ja, 2.0 släpps imorgon.

Medlem

Har du utannonserats en ny utgåva av Cyberpunk? Vore trevligt med en fysisk utgåva av spelet med nya expansionen inkluderad samt att det står ”PS5” på fodralet.

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Ja, 2.0 släpps imorgon.

Det var ett plus iaf.

12
Skriv svar