Snabbkollen – Hur bra var Gamescom Opening Night Live?

Robot
Snabbkollen – Hur bra var Gamescom Opening Night Live?
Medlem

Inte superbra, skoj med nytt snowrunner som var en riktig överraskning dock. Hade velat sett mer gameplay av starfield också även fast trailern var häftig.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Har av någon anledning helt missat att GamesCom var på väg. Får hoppas det presenteras något kul vi inte redan har sett.

Medlem

Helt okej.
Förstår att det inte finns utrymme för nya annonseringar när vi har det galnaste året med spelsläpp på läänge, och att det fortsätter in på hösten.

Gillade att det går att spela Mirage på arabiska


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

FM-guru
F.d. Sisyr

Det var väl inte riktigt vad jag hade hoppats på, men okej ändå. Hösten är ju redan fullspäckad med släpp oavsett så större utannonseringar och dylikt är inte direkt något jag går och väntar på.

Skribent

Det var ju ungefär vad som förväntades. Geoff har ju tydligt flaggat för att fokus skulle vara spel vi vet om, titlar som släpps inom kort etc. Så som förväntat. Helt okej.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Mest tråkiga uppföljare till tråkiga franchises, men det var väl väntat.

Medlem

Otroligt tråkig. Behövdes den ens? Kändes bara som en show för att Geoff ska få dämpa sin rampljusabstinens och sälja reklam. Snyder's Netflix-film tar ju priset. Xbox hade väl 2-3 GamePass-reklamer utöver sina reveals. Ja, vi vet att GamePass finns.

Medlem

Både jag och sambon satte oss för att spela efter halva och hade på resten i bakgrunden. Så dåligt var det.

Redaktör

Det visas ju en del intressanta grejer, men två timmar är alldeles för lång tid för en show. Tighta till och den blir mycket bättre.


signatur
1
Skriv svar