Robot
Moving Out 2

Du kanske hatar att flytta, men du kommer älska Moving Out 2.

#devm-games, #moving-out-2, #smg-studio


Medlem

Älskar ettan! Frun, hennes syster och deras två barn sitter faktiskt och spelar ettan just nu, lite roligt sammanträffande att recensionen på tvåan kommer upp då!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Okej, jag drar hem ettan via PS Plus för att prova lite innan detta släpps.

Skribent
Skrivet av LancelotSwe:

Älskar ettan! Frun, hennes syster och deras två barn sitter faktiskt och spelar ettan just nu, lite roligt sammanträffande att recensionen på tvåan kommer upp då!

Overcooked och Moving Out är mina favorit co-op-kaos-spel. "Chaos-op" kanske de borde kallas? Är ju nästan en egen genre nu.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Släpps dag 1 på ps+ extra.

Medlem

Jag och sambon testade ettan men vi tyckte det var tråkigt tyvärr. Förvånad att det kommit en tvåa.

Medlem

Är det samma utvecklare som i Overcooked? 🤔

Skribent
Skrivet av PGR1985:

Är det samma utvecklare som i Overcooked? 🤔

Nej faktiskt inte! Jag trodde själv det länge för de ligger under samma förläggare, Team17.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fastnade inte alls för ettan men älskar overcooked.
Jag och dottern sitter dock mest med Plates Up nu för tiden

Medlem

Står i recension att det är crossplay? Gäller detta för Switch och PS5? 🤔

Skribent
Skrivet av PGR1985:

Står i recension att det är crossplay? Gäller detta för Switch och PS5? 🤔

Jag har inte provat, men som har jag har förstått det ska det gälla ALLA plattformar. PC, Switch, Xbox och Playstation.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av baxtex:

Jag och sambon testade ettan men vi tyckte det var tråkigt tyvärr. Förvånad att det kommit en tvåa.

Jag är förvånad att ett sånt spel får 4 i betyg. Visst det kan vara kul i coop en timma en regning höstkväll sen är man rätt nöjd. Spelade väl 1-2 banor på första sen var det inte så spännande längre. Unfefär som Overcooked. Det blev ju dessutom otroligt svårt ganska snabbt på bara 2 pers.


signatur

1# FZ Troll

1
Skriv svar