PR-chef på CD Projekt: "Kritiken mot Cyberpunk 2077 var överdriven"

Medlem

Jag älskade Cyberpunk från dag 1...körde genom det på Stadia utan en enda bugg. En av de böata spelupplevelser jag haft tillsammans med RDR 1 och 2... Ser verkligen fram emot Phantom Liberty och har nyligen köpt det på PC/SteamDeck


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Jag har stora problem med hur menyerna ser ut striderna(fula menyer även där)kläderna är jätte fula avsaknaden av många cybernetic alternativ. Vapnen är också rätt tråkiga mm mm. Men jag kommer endå att spela spelet igen efter nästa dlc. För att det inte finns så många andra cyberpunk spel att välja på igentligen.....

Medlem

Aldrig blivit slungad över 100 meter av ett öppet fönster fråns jag spelade Cyberpunk. 😁

Medlem

Spelet var ju katastrof på PS4. Funkar okej nu på PC även om npc:s fortfarande kan vara dumma i huvudet 😆

S_Z
Medlem
Skrivet av Nimin:

Spelet var ju katastrof på PS4. Funkar okej nu på PC även om npc:s fortfarande kan vara dumma i huvudet 😆

Hade inga större problem på PS4 (pro) vid release. Tycker kritiken var överdriven.

Har tex mycket större problem med frysningar i Diablo 4 än jag hade med Cyberpunk.

Medlem

Kunde spela från början till slut utan några större problem på pc när det släpptes. Visst det var buggar och sånt. Tyckte också många youtubers överdrivde med buggarna genom att visa en sammanfattning buggar från hundra olika spelare istället för buggarna dom själv fick under sin spelgång.

Dom skulle inte släppt spelet till ps4. För spelet krävde att man körde med ssd. Det funkar riktigt bra på steamdeck, som är ungefär lika starkt som ett ps4, lite sämre grafikkort bara.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Var snarare häftigt att ge spelet 5/5 i början tills verkligheten kom ikapp, snacka om blind.

Fast folk spydde ju galla på det INNAN det släpptes. Utan att ha någon insyn alls. Så ja, det var "häftigt" att börja hata på det för gemene man. Och hat-tåget är svårt att stoppa.

Medlem
Skrivet av S_Z:

Hade inga större problem på PS4 (pro) vid release. Tycker kritiken var överdriven.

Har tex mycket större problem med frysningar i Diablo 4 än jag hade med Cyberpunk.

Tyckte det var spelbart dippar ner till 15 fps, poliser som var som kokosnötter och massa buggar.

Medlem

Today i will remind them.

123
Skriv svar