Hjälp oss göra våra kommersiella samarbeten bättre!

Medlem

Har jag inte redan svarat på denna enkät..? Deja Vu..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

ELF
Medlem

Har inga problem med att se om det är sponsrat eller ej. Den lilla strängen på bilder är tillräcklig för mig. Men om man ska göra någon förbättring för att göra det tydligare utan att störa övrrig design så att alla ser det tydligt så är det väl att man kan börja titeln med (Sponsrad). Behöver inte vara mer. Simpelt och tydligt på samma gång. Då är det förhoppningsvis det första ordet man ser.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Done! Alltid ställa upp för klassiska FZ.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

Har jag inte redan svarat på denna enkät..? Deja Vu..

Vi råkade slits upp tidsväven genom att flytta upp den i flödet. Oops!


signatur
12
Skriv svar