Tipsa om filmtrailers

Medlem

Skräckfilm som utspelar sig under stenåldern är vi ju inte bortskämda med så jag är intresserad!

Releasehästryttare

IF ser ut att bli en kul film!

Medlem

Jenna Ortega verkar ha en riktig Prime nu!

Medlem

Netflix börjar nästa år starkt verkar det som!

Medlem

Verkar intressant! Flygkraschöverlevare kämpar!

Medlem

A24-filmer gör mig oftast hypad!

Medlem

Får se hur bra Adam Sandlar passar i sci-fi-epos i början av nästa år

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/9YK6Te-Brfk

Får se hur bra Adam Sandlar passar i sci-fi-epos i början av nästa år

Uncut Gems är en sån pärla till film och Sandler är fantastisk i den, denna visste jag inte om men blir definitivt att kika när den släpps!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Uncut Gems är en sån pärla till film och Sandler är fantastisk i den, denna visste jag inte om men blir definitivt att kika när den släpps!

Är han verkligen fantastisk i den? Det var lite väl mycket monotont skrikande enligt mig.

Med det sagt var Uncut Gems inte dålig, men inte heller jättebra och Sandler gjorde ändå ett OK jobb.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Är han verkligen fantastisk i den? Det var lite väl mycket monotont skrikande enligt mig.

Med det sagt var Uncut Gems inte dålig, men inte heller jättebra och Sandler gjorde ändå ett OK jobb.

Jag tycker det ja


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Uncut Gems är en sån pärla till film och Sandler är fantastisk i den, denna visste jag inte om men blir definitivt att kika när den släpps!

Ja, det var den och Punch Drunk Love som fått mig att verkligen uppskatta honom som skådis och som gör att jag vågar ha förtroende för honom nu också. Filmen utannonserades idag så att du "missat" denna var inte så konstigt

Skrivet av Fezk:

Är han verkligen fantastisk i den? Det var lite väl mycket monotont skrikande enligt mig.

Med det sagt var Uncut Gems inte dålig, men inte heller jättebra och Sandler gjorde ändå ett OK jobb.

Jag tycker den är ett grymt nervigt mästerverk och Sandler är verkligen grym i den Men men, smaken är som baken.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Jag tycker den är ett grymt nervigt mästerverk och Sandler är verkligen grym i den Men men, smaken är som baken.

Ja smaken är som tur delad, annat vore lite tråkigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ja smaken är som tur delad, annat vore lite tråkigt.

Ja, vore ju väldigt tråkigt om alla bara tyckte samma och hade exakt samma perspektiv på allt. Inte mycket att prata om.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Blev faktiskt lite småpepp på den! "A vampire ballerina!!!" Kan bli kul!

Spelfilm om Amy Winehouse kan bli väldigt intressant!

Medlem

Ser intressant ut.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ja, är pepp på den (tror jag postat teaser tidigare här) och läste för ett tag sedan att det är "vår" Johan Renck som regisserar. Och Lena Olin medverkar. Så kul med svenskkoppling!

Medlem

Alltid underhållande att se Statham sparka lite rumpa!

Medlem

Nytt till Netflix i nästa månad! Bla Last Airbender och svenska Avgrunden (The Abyss)!

Medlem

Verkar wierd men rörande!

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Lite annorlunda alien-film (som i varelse från annan planet/galax, inte Alien)

Medlem
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem
Medlem

Shudder levererar väldigt mycket "hit or miss" men denna verkar bra!

Medlem

Netflix har lite att leverera under året! Mest hypad är jag nog över andra säsongen av Squid Game!

Skriv svar