Tipsa om filmtrailers

Skägg.
10 Chambers

Haha, den verkade underbar!


signatur
Medlem

Den såg ju grym ut! (även om jag trodde det skulle handla om internet-troll....)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Transformers 3 - Super Bowl trailer

Pirates of the Carribbean: On Stranger Tides - Super Bowl trailer

Cowboys And Aliens - Super Bowl trailer

Super 8 - Super Bowl trailer (bättre kvalitet hos Apple Trailers)

Terra Nova


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

känns som att det släpps väldigt många filmer med utomjordingar i år

Medlem

Snowball War Teaser

Medlem
Skrivet av viggecool:

känns som att det släpps väldigt många filmer med utomjordingar i år

Tack gode Gud för det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Såg precis Trolljeger faktiskt! Fasen vad sugen man blir att ta en sväng till Norge! rätt frän film också

Tycker varken den var så himla bra som pseudo-dokumentär, eller som "effektfrosseri". Underhållande måste jag säga dock, och värd att se. Man lär sig lite om troll också!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tycker varken den var så himla bra som pseudo-dokumentär, eller som "effektfrosseri". Underhållande måste jag säga dock, och värd att se. Man lär sig lite om troll också!

Vilken?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Oj, glömde quote.
Trolljegeren var det jag pratade om.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av ateam:

Snowball War Teaser

Cool film

Oh god, Transformers 3.. Jizz

Skägg.
10 Chambers

Super 8... jag vet inte. Känns som Abrams redan gjort den där monsterfilmsgrejen.


signatur
Medlem

Är riktigt sugen på den här! Känns lite som en Kick-ass-ripoff (hyllning?), men jag tror att med Rainn Wilson (The Office US bl a) och Kevin Bacon kan den bli störtskön! Ellen Page kan jag klara mig utan efter att ha sett Juno-helvetet. Det är ju i och för sig min åsikt, hon kanske höjs i mina ögon efter denna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av abstract11:

Super (2011)

Är riktigt sugen på den här! Känns lite som en Kick-ass-ripoff (hyllning?), men jag tror att med Rainn Wilson (The Office US bl a) och Kevin Bacon kan den bli störtskön! Ellen Page kan jag klara mig utan efter att ha sett Juno-helvetet. Det är ju i och för sig min åsikt, hon kanske höjs i mina ögon efter denna.

(Hur bäddar man in videos? :/ )

Du skriver

https://www.youtube.com/embed/

och efter =-tecknet den unika bokstavs- och sifferkombination varje film har. Busenkelt!


signatur
Medlem

Ser ut att vara en riktigt rolig film! Kick-ass var inte min typ för jag gillar inte han huvudskådespelaren för han är med i nästan varje tonårs film som görs. Dock verkar denna ha bättre humor och skådespelare, tex Ellen page! Haha

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av abstract11:

Super (2011)

Är riktigt sugen på den här! Känns lite som en Kick-ass-ripoff (hyllning?), men jag tror att med Rainn Wilson (The Office US bl a) och Kevin Bacon kan den bli störtskön! Ellen Page kan jag klara mig utan efter att ha sett Juno-helvetet. Det är ju i och för sig min åsikt, hon kanske höjs i mina ögon efter denna.

(Hur bäddar man in videos? :/ )

Du skriver

https://www.youtube.com/embed/

och efter =-tecknet den unika bokstavs- och sifferkombination varje film har. Busenkelt!

Tack! Helt plötsligt ser min post mycket snyggare ut!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Ser ut att vara en riktigt rolig film! Kick-ass var inte min typ för jag gillar inte han huvudskådespelaren för han är med i nästan varje tonårs film som görs. Dock verkar denna ha bättre humor och skådespelare, tex Ellen page! Haha

Oj, jag hade faktiskt aldrig sett honom innan vad jag kan minnas. Men ja, denna verkar ju köra ännu mer på humorspåret, vilket känns rätt givet i en sådan film! Tvivlar inte ens på att den blir kul!

Medlem
Skrivet av abstract11:
Skrivet av son of RAMBO:

Ser ut att vara en riktigt rolig film! Kick-ass var inte min typ för jag gillar inte han huvudskådespelaren för han är med i nästan varje tonårs film som görs. Dock verkar denna ha bättre humor och skådespelare, tex Ellen page! Haha

Oj, jag hade faktiskt aldrig sett honom innan vad jag kan minnas. Men ja, denna verkar ju köra ännu mer på humorspåret, vilket känns rätt givet i en sådan film! Tvivlar inte ens på att den blir kul!

Givet Biobesök!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av abstract11:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av abstract11:

Super (2011)

Är riktigt sugen på den här! Känns lite som en Kick-ass-ripoff (hyllning?), men jag tror att med Rainn Wilson (The Office US bl a) och Kevin Bacon kan den bli störtskön! Ellen Page kan jag klara mig utan efter att ha sett Juno-helvetet. Det är ju i och för sig min åsikt, hon kanske höjs i mina ögon efter denna.

(Hur bäddar man in videos? :/ )

Du skriver

https://www.youtube.com/embed/

och efter =-tecknet den unika bokstavs- och sifferkombination varje film har. Busenkelt!

Tack! Helt plötsligt ser min post mycket snyggare ut!

NP


signatur

Ny film av Hellboy'esk underhållning.

Humor av hög klass?

hur som helst så är det två st must see.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Trailer för Hobo with a Shotgun! Med Rutger Hauer, nuff said!

http://www.youtube.com/watch?v=1LlazPgxKrA

Medlem

Apollo 18

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Apollo 18

Hoppas verkligen på denna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hoppas inte för mycket Walter

Insidious

Medlem

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Black Swan - en film som min flickvän tjatar om helatiden, får nog gå och se på den med henne så hon blir nöjd...

Thor - en film som jag sett fram emot länge.. får göra en deal med min flickvän.. jag ser på black swan med henne så får hon se på Thor med mig


signatur

You can't win the game...

Medlem

Transformers 3: Dark of the Moon (trailer 2)


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Snowball War var riktigt cool.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Fy farao vad jag längtar tills transformers 3 har släppt, tänker se den på bio för jag älskade ettan och tvåan.

Skägg.
10 Chambers

Ja, den där Transformers-trailen gjorde mig lite sugen!


signatur
Skriv svar