Världens bästa skurk – Vi har en vinnare!

Robot
Världens bästa skurk – Vi har en vinnare!

De var sextiofyra. Till slut var de bara två kvar: GLaDOS och Bowser. Vinnaren är...

#världens-bästa-skurk


Medlem

Nu när det är avgjort så är det dags att dela resultatet med några polare som kommer ta det hela alldeles för seriöst

Medlem

Det räcker tydligen inte med att de tar våra jobb, nu har de nästlat sig in bland våra favoritskurkar också...

Jk, grattis GLaDOS! Jag är GLaD för din skull!

Medlem

Sån jävla besvikelse. GlaDOS är skit i jämförelse. TVI VALE!

Medlem

Röstade Bowser men båda var värdiga vinnare!

Medlem

Valve plockade hem Guld och brons.

Kul. Det verkar ändå ha blivit en jämn fight I hela topp fyra. Inget emot vinnaren även om jag personligen röstade på Bowser.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Sån jävla besvikelse. GlaDOS är skit i jämförelse. TVI VALE!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Stark vinnare ändå.

Medlem

Värdig vinnare, även om jag själv hade velat se Arthas knipa guldet i det stora hela. Dags att köra spelvärldens sämsta skurk nu?

Medlem
Skrivet av Mr Clean:

Värdig vinnare, även om jag själv hade velat se Arthas knipa guldet i det stora hela. Dags att köra spelvärldens sämsta skurk nu?

Svårt att köra sämsta skurk (eller vilken sämsta karaktär som helst för den delen), antagligen(/förhoppningsvis) har inte så många spelat spelet med en så rejält rövdålig skurk som förtjänar den titeln. Och att ha en omröstning enbart avsedd för spite-röster känns lite bakvänt/trist imo.

Bästa sidokaraktär/kompanjon/följeslagare kanske hade varit nåt? (Med nån maxgräns per spel/spelserie för att undvika hela Mass Effects roster eller så.) Eller för all del, bästa protagonist - där känner jag nog att det blir väldigt enkelt att folk bara röstar på sitt favoritspel dock, som risken varit med den här omröstningen också för den delen, men än mer när det kommer till protagonister.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Sån jävla besvikelse. GlaDOS är skit i jämförelse. TVI VALE!

Som tröstpris vill jag i alla fall ge dig att Bowser ändå är skurken som är Mest synonyma med Nintendo

Quake-konnässsör
Medlem

Jag väntade mig att Glados skulle kamma hem det här! Värdig vinnare.
Grymt bra skrivet analys och kul turnering!

Jag har sett att många klagat över omröstningen gått till...
så här finns nu en revanschomröstning där du bara får 1 röst.

Jag förstår att det ligger många timmars arbete bakom att hålla en turnering, utföra analyser och skriva underhållande uppdateringar, stor creds till Fredrik som hållt i det hela!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Gött att personlighet vann! Gillar Bowser skarpt som karaktär men som skurk är han svag mot de flesta andra som fanns med i omröstningen för det var ju den ”bästa” skurken inte mest välkända.

Medlem

Värdig vinnare, även om det inte var min favorit. Annars tycker jag en stor del av omröstningen visar vilken otroligt dålig skurk-smak mina kära FZ:are har. 😃

Medlem

Wheatley > glados, just sayin

Medlem

Ajaj, Bowser skulle tagit hem detta känner jag, ett grattis till vinnaren såklart.

Medlem

Hujedamig, tyckte GLaDOS var rolig ett tag men blev less på "henne" fort. Skiten i Breathedge påminde lite om hur upplevelsen med GLaDOS var.

Medlem

Fel vinnare som vanligt här

Medlem

Efter att Shodan åkte ur är jag nöjd med resultatet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Aldrig ens hört talas om vinnaren 😂🫣

Medlem

Kommer en motsatt till "hjälte" snart eftersom att skurk nu är slut.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Fel skurk vann!

Medlem

Varför är ens fåntratten Bowser i finalen?

Medlem
Skrivet av Loxus:

Varför är ens fåntratten Bowser i finalen?

Anledningen är väl det uppenbara?

Medlem

Kändes som en självklar vinnare. Oväntat jämnt ändå.

Medlem
Skrivet av oldfatbaldguy:

Aldrig ens hört talas om vinnaren 😂🫣

Jag är avundsjuk på dig. Tänk att få uppleva GlaOS för första gången (igen)

Medlem

Firas det med tårta nu?

Medlem

Psycho Mantis var min favorit. Synd att han åkte ut så tidigt.


signatur

Kunskapsförmedlare.

12
Skriv svar