Senaste inköp av vad som helst

Medlem
Skrivet av Shadee:

Jag var där på lunchen och då blev det 149:- med pommes , läsk och dip. Det var månadens så den var 20:- dyrare än de som fanns på standardmenyn.

edit: Från Burgerdudes: https://www.burgerdudes.se/sweden/stockholm/stekt-burger-and-...

edit2: Ja, den var riktigt god! 🤤

Tack för länk tipset på burgerdudes, blev hungring av din bild. Ska testa ett hamburgerhak som jag hittade genom burgetdudes nu

Medlem

Efter besiktning så blev det en:

Medlem

Antibakteriell ögonsalva med antibiotika samt tre stockar XR General portion. Helgen är räddad!

Medlem
Skribent
Skrivet av Gaara:

Tack för länk tipset på burgerdudes, blev hungring av din bild. Ska testa ett hamburgerhak som jag hittade genom burgetdudes nu

Np. Jag kikar alltid upp Burgerdudes om jag ska till någon ny stad eller för att se om jag missat något bra ställe

Ettan på topp 100 listan borde alla besöka, Funky Chicken Food Truck. Sjukt bra burgare, men var beredd på lång kö.

Medlem

Bruce springsteen biljetter till i sommar 2024, de släpptes idag kl 10:00 fick sitta i 35k lång kö.

Medlem

En pizza och Cola Zero.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Båda hos inet, behövde en ny fläkt till stjärten på mitt chassi och jag gillade inte att mitt tunga 3060ti hängde utan extra hjälp, så båda blev införskaffade igår. köpte 1630ish, fick redan idag runt 1430.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

En inglasad bild av Leslie Nielsen (som kom idag) som även är signerad av denna.
Det är en julklapp till min son


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av YmerXE:

https://cdn.inet.se/product/1600x900/5324376_9.png

https://cdn.inet.se/product/1600x900/6905101_8.png

Båda hos inet, behövde en ny fläkt till stjärten på mitt chassi och jag gillade inte att mitt tunga 3060ti hängde utan extra hjälp, så båda blev införskaffade igår. köpte 1630ish, fick redan idag runt 1430.

Vad är det för stöd du köpt? Gillar dess utseende


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vad är det för stöd du köpt? Gillar dess utseende

DeepCool GH-01 A-RGB GPU-holder
btw Leslie Nielsen är en grym gåva!


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

DeepCool GH-01 A-RGB GPU-holder
btw Leslie Nielsen är en grym gåva!

Tack och jag är rätt nöjd med den presenten. Jag är sjukt glad över att han plöjt sig igenom 70-90tals komedier och fastnat för Naked Gun, Police Squad, Top Secret, The Jerk, Airplane osv .... tror jag får fixa en autograf från Steve Martin åt honom med


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

2st Karl Fazer Mjölkchoklad. 😀👍🏼

Medlem

Ifrån Bagare Brage i Skövde:

Smörgåstårta 10/10
Napoleon 7/10


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

Hittade ett roligt tuggummipaket som jag var tvungen att köpa

It's not a lake, it's an ocean

Terminator: Resistance spelade jag för snart fyra år sedan, men jag tyckte samlarutgåvan var rätt fin att ha i samlingen. RoboCop blir förstås en ny bekantskap, är faktiskt ganska taggad på det.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Fick bli en SSD nu när Elgiganten hade bra pris på den.

Medlem

Gjorde lite försäljningar på tradera och fick pengar så...

Beställde Steam Deck Oled idag.
Beställde även FL Studio Signature bundle.

På Steam köpte jag: Lies of P och Sekiro Shadows Die Twice.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Reparation av tvättmaskin pågår, nya kol som ska monteras ikväll


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Steam Deck Oled 1TB, Sandisk 1TB MicsoSDXC, Spigen Glas.tR EZ Fit skärmskydd och Skull & Co. GripCase


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Fick bli en ny skärm

Medlem

En elgitarr


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

En tv. LG 55QNED826RE

Medlem

Köpte den här på Amazon tidigare idag, känns spännande!

Medlem
Skrivet av Beercules:

En elgitarr

Den vill man ju se bild på ju!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Är i Miami och såg denna, blev ett köp direkt


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

En ny dator efter att ha haft nuvarande sedan 2012, woooh!
Flyttar över en del delar från nuvarande (ssd, skärm mm).

https://www.inet.se/datorbygge/b1468812/2024

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Den vill man ju se bild på ju!

Jag vet inte hur man infogar bild här 🤔


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Den vill man ju se bild på ju!


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Blev lite en apple prylar efter att varit mac lös i en fem-sex år, bara att leta eller vänta efter en 5k skärm som inte kostar 20k… Är även sugen på en ny hörlursförstärkare men det får också vänta.

Skriv svar