Spider-Man 2:s new game plus-läge försenas till nästa år

Robot
Spider-Man 2:s new game plus-läge försenas till nästa år

Uppdateringen ska även låta oss spela om specifika uppdrag.

#Insomniac, #Spider-man-2


Moderator | Testpilot

Helt ärligt, allt detta skulle varit där från början.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spider-Man 2 var en av årets absoluta höjdpunkter för mig, så jag hoppas de även jobbar på story DLC. Vore kul att återvända till New York nästa år för lite extra innehåll.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Spider-Man 2 var en av årets absoluta höjdpunkter för mig, så jag hoppas de även jobbar på story DLC. Vore kul att återvända till New York nästa år för lite extra innehåll.

Där var en rejält cliffhanger, men det är möjligt att Insomniac sparar denna till Spider-Man 3.

Får jag gissa så kommer det ett DLC som länkar till Wolverine, men han kommer inte till sin rätta om han ska springa runt på Manhattan.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Får se om orkar spela klart 2an nån dag, fastnade inte alls för det på samma sätt som ettan som jag platinumade på både Ps4 och Ps5.

Sonys uppföljare verkar tyvärr ofta bli mellanmjölk för mig nuförtiden.
Spider-Man 1, GoW och Horizon Zero Dawn var alla spel jag älskade och körde flera gånger. Köpt alla uppföljarna vid release men inte kört någon av de mer än ca 10 timmar... de fångar inte samma känsla som originalen tyvärr.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Får se om orkar spela klart 2an nån dag, fastnade inte alls för det på samma sätt som ettan som jag platinumade på både Ps4 och Ps5.

Sonys uppföljare verkar tyvärr ofta bli mellanmjölk för mig nuförtiden.
Spider-Man 1, GoW och Horizon Zero Dawn var alla spel jag älskade och körde flera gånger. Köpt alla uppföljarna vid release men inte kört någon av de mer än ca 10 timmar... de fångar inte samma känsla som originalen tyvärr.

Håller med, det borde ju vara självklara upgrades, och det är dom ju också när det kommer till de mesta, för mig fallerar det på writingen. Verkar som spelindustrin smittats av Hollywood-trenden.

Moderator | Testpilot
Skrivet av DrDoom:

Får se om orkar spela klart 2an nån dag, fastnade inte alls för det på samma sätt som ettan som jag platinumade på både Ps4 och Ps5.

Sonys uppföljare verkar tyvärr ofta bli mellanmjölk för mig nuförtiden.
Spider-Man 1, GoW och Horizon Zero Dawn var alla spel jag älskade och körde flera gånger. Köpt alla uppföljarna vid release men inte kört någon av de mer än ca 10 timmar... de fångar inte samma känsla som originalen tyvärr.

Kan ändå hålla med. Några steg framåt och en del bakåt på andra ställen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ragnarök gjorde likadant och då tyckte jag att det sög. Men sen visade det sig att det hade lagts ner ordentligt med arbete som gjorde att spelläget var riktigt bra med ny gear osv.

Idag tycker jag att det är rätt smart att skjuta på det en tid, det skapar skriverier och gör spelet aktuellt under en längre tid. Och det bygger aptit att vänta lite och smakar då bättre när man väl får hugga in.

Men förstår absolut att många vill ha det från början, det vill jag också med en del spel (Soulsborne).


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan ändå hålla med. Några steg framåt och en del bakåt på andra ställen.

Kan bara hålla med...tvåan av Spiderman är ett sömnpiller - tur Alan Wake 2 kom i samma veva...årets spel enligt mig!

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Får se om orkar spela klart 2an nån dag, fastnade inte alls för det på samma sätt som ettan som jag platinumade på både Ps4 och Ps5.

Sonys uppföljare verkar tyvärr ofta bli mellanmjölk för mig nuförtiden.
Spider-Man 1, GoW och Horizon Zero Dawn var alla spel jag älskade och körde flera gånger. Köpt alla uppföljarna vid release men inte kört någon av de mer än ca 10 timmar... de fångar inte samma känsla som originalen tyvärr.

Instämmer tyvärr. Har inte spelat Ragnarök än men Spider-Man 2 och Forbidden West kände jag precis så med men spelade ändå till slutet. TLoU 2 dock, det var mumma😄👍.

1
Skriv svar