Constance är ett bedårande vackert metroidvania

Robot
Constance är ett bedårande vackert metroidvania
Releasehästryttare

Körde igenom demot, tog mig 30 min och det är ett betydligt svårare spel än säg Hollowknight.

Medlem

Blir kul sedan när/om det kommer till gamepass

Medlem

SER GRYMT ut! Satan. Vissa saker ser helt copy paste av hollowknight men vad gör det! WOW va sugen man blev.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Celeste påminner det mig om rätt mycket. Ser bra ut.

Medlem

Körde ett bra tag på demot men gillar inte det riktigt. De hade fått till styrningen men just att stamina eller färgen när den tar slut att man tar skada, nej det var inte kul. Sen vill jag kunna pogo hoppa på spikar och fiender vilket inte fungerade.
Känns ganska likt Hollow knight men för mycket saker jag störde mig på.
Diamanterna man samlade på var inte för upgrades utan för typ continue som jag förstår det.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Releasehästryttare
Skrivet av lonian:

Körde ett bra tag på demot men gillar inte det riktigt. De hade fått till styrningen men just att stamina eller färgen när den tar slut att man tar skada, nej det var inte kul. Sen vill jag kunna pogo hoppa på spikar och fiender vilket inte fungerade.
Känns ganska likt Hollow knight men för mycket saker jag störde mig på.
Diamanterna man samlade på var inte för upgrades utan för typ continue som jag förstår det.

Saknade också att kunna attakera upp och ner, det kan ju vara nånting man låser upp.

Medlem
Skrivet av Devan:

Saknade också att kunna attakera upp och ner, det kan ju vara nånting man låser upp.

Man kan attackera upp och ner på (B) knappen Xbox eller (cirkel) knappen PS.
Men man flöt som genom fienderna om han försöker attackera neråt mot dem.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Releasehästryttare
Skrivet av lonian:

Man kan attackera upp och ner på (B) knappen Xbox eller (cirkel) knappen PS.
Men man flöt som genom fienderna om han försöker attackera neråt mot dem.

åfan, testade enbart standard attacken på X (xbox) och med den kan du enbart attackera höger och vänster.

Medlem
Skrivet av lonian:

Körde ett bra tag på demot men gillar inte det riktigt. De hade fått till styrningen men just att stamina eller färgen när den tar slut att man tar skada, nej det var inte kul. Sen vill jag kunna pogo hoppa på spikar och fiender vilket inte fungerade.
Känns ganska likt Hollow knight men för mycket saker jag störde mig på.
Diamanterna man samlade på var inte för upgrades utan för typ continue som jag förstår det.

Fanns en shop där man kunde köpa typ life container och nått mer för diamanterna, sen några låsta saker.

1
Skriv svar