Outcast - A New Beginning visar upp mer bombastiskt gameplay

Robot
Outcast - A New Beginning visar upp mer bombastiskt gameplay

En uppföljare till actionrökaren från 1999.

#Appeal-studios, #Outcast-a-new-beginning


Medlem

Ser rätt kul ut, minns fortfarande hur krävande originalet var!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Stort fan av originalet, musiken är fortfarande helt fantastiskt, hoppas detta blir bra!

Medlem

Striderna leder mina tankar mycket till Mass Effect, fast något smidigare 😊
Sen, är det oroande att de nästan bara skyltar med den stora Dunemasken hela tiden eller vill de bara inte avslöja för många fiender redan i denna video?
Oavsett, ser lovande ut 😊 Älskar jetpacks i spel!

Medlem

Kommer spelet med voxlar?

Medlem

Hur håller sig första spelet idag? Såg att remastern fanns på PS Plus så har varit sugen att testa.

Medlem
Skrivet av superapan:

Kommer spelet med voxlar?

Outcast men förmodligen ännu mer Delta Force (speciellt 2:an ❤️) förs mina tankar direkt till när jag hör "voxlar" 😊

Medlem

Blandar alltid ihop det här med Outpost och varje gång jag ser en nyhet om detta så funderar jag vem i hela helvete skulle vilja spela det där skiten... sen kommer jag på att Outcast var ett helt annat spel.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Stort fan av originalet, musiken är fortfarande helt fantastiskt, hoppas detta blir bra!

Minns att jag brukade spela musiken från cdn, det gick att spela upp det i en vanlig cd-spelare. Samma med Half-Life. Det var tider det!

Medlem
Skrivet av Odee:

Minns att jag brukade spela musiken från cdn, det gick att spela upp det i en vanlig cd-spelare. Samma med Half-Life. Det var tider det!

Men spela för guds skull inte spår 1

Medlem

Såg faktiskt förvånansvärt schysst ut, kommer dessutom till GOG vilket gör mig glad!

Medlem

Outcast var jäkligt bra när det begav sig. Förtjänar ett betydligt större avtryck i spelhistorien.

1
Skriv svar