Lies of P-uppföljare bekräftas

Robot
Lies of P-uppföljare bekräftas
Medlem

Fint! Ser fram emot mera!

Medlem

Nice! Årets spel!

Medlem

Det är såååå bra spel!

Medlem

Lies of Putting Denuvo in the game three days before release.

Förkastligt.

Medlem

Jag gjorde en retur på mitt köp av Lords of the Fallen på Steam eftersom jag inte riktigt kände "det där" som ska kännas rätt.
Funderar på att använda pengarna till att köpa Lies of P i stället då summan är densamma.
Eller ska man vänta till Black friday?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Antingen blir uppföljaren det man får se i after credit-scenen eller DLC.

Ska bli spännande oavsett, riktigt bra spel som ingen bör missa om man är ett fan av genren.

Skrivet av Pinnen:

Lies of Putting Denuvo in the game three days before release.

Förkastligt.

Kan man kanske tycka, men spelet flyter på riktigt bra, noll problem prestandamässigt, om det är det du är orolig över.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag gjorde en retur på mitt köp av Lords of the Fallen på Steam eftersom jag inte riktigt kände "det där" som ska kännas rätt.
Funderar på att använda pengarna till att köpa Lies of P i stället då summan är densamma.
Eller ska man vänta till Black friday?

Finns på Game Pass för en hundring, om du kör på PC/Xbox.

Annars kan jag inte svara på om du ska vänta eller inte. Det är ett riktigt välgjort Soulslike, förmodligen det närmaste FromSoftware-liret hittills.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fasen va kul att höra att en uppföljare är på gång även om jag helst skulle vilja sett ett nytt IP från dem.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Finns på Game Pass för en hundring, om du kör på PC/Xbox.

Annars kan jag inte svara på om du ska vänta eller inte. Det är ett riktigt välgjort Soulslike, förmodligen det närmaste FromSoftware-liret hittills.

Om det håller klass med From Software så kommer man ju vilja spela det fler gånger och då vill jag nog "äga" licensen. Fast det är väl inget multiplayer läge.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Om det håller klass med From Software så kommer man ju vilja spela det fler gånger och då vill jag nog "äga" licensen. Fast det är väl inget multiplayer läge.

Skulle nog inte säga i klass MED FromSoft, dom är i en annan liga, men det är helt klart det närmaste hittills, Stundtals känns det dock som ett FromSoftware-spel, det är riktigt välgjort som sagt.

Du kan ju köra på Game Pass först och se om du gillar det, sen köpa det efteråt för ett rabatterat pris, om man nu inte gillar det, då har man bara lagt 100 spänn istället för 600-700.

Eller så kör man bara ett test på Steam under 2 timmar och gör en refund om man inte gillar det, simpelt det också.

Stämmer att det inte finns någon multiplayer.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Skulle nog inte säga i klass MED FromSoft, dom är i en annan liga, men det är helt klart det närmaste hittills, Stundtals känns det dock som ett FromSoftware-spel, det är riktigt välgjort som sagt.

Du kan ju köra på Game Pass först och se om du gillar det, sen köpa det efteråt för ett rabatterat pris, om man nu inte gillar det, då har man bara lagt 100 spänn istället för 600-700.

Eller så kör man bara ett test på Steam under 2 timmar och gör en refund om man inte gillar det, simpelt det också.

Stämmer att det inte finns någon multiplayer.

Spelade en bra bit in på demot tidigare och gillade det.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Känner mig rätt nöjd med Elden ring och spelar nog bara det spelet mer om jag behöver mer souls spel. Men samtidigt så är det skönt att veta att både Lords of the fallen och lies of P finns om man blir sugen på mer. Men igentligen så väntar jag på Elden ring dlc och kommer att börja spela loss i samband med det.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag gjorde en retur på mitt köp av Lords of the Fallen på Steam eftersom jag inte riktigt kände "det där" som ska kännas rätt.
Funderar på att använda pengarna till att köpa Lies of P i stället då summan är densamma.
Eller ska man vänta till Black friday?

Jag gillar båda spelen. Gällade P är det ju bara en månads prenumeration på game pass bort. Så köp en sådan och spara några hundra.

Medlem

Kul! Spelade ettan 70 timmar (3 varv) för platinum.

Medlem

Nybörjare när det gäller soulslike games. Dog så många gånger i Dark Souls och blev lite skrämd i början. Men jag ger inte upp. Life of P? Eller Lords of the Fallen? Vad skulle ni rekommendera till en stackars nybörjare?:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar