Nicki Minaj kommer till Call of Duty + ny hint om höstens CoD-släpp

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har ju funnits i Fortnite i hur många år som helst. Det fungerar.

Jo men fortnite är ju löjligt så det passar ju i det spelet

Medlem

Meh…lägg in Sarah Connor, Jason Bourne, john Mcclain eller skådisarna då.
Men det är säkert kostnader associerade till de medan ”hip hoppare” gissningsvis ställer upp helt gratis…hatar de här tramset de gjort cod till. Man försöker spela seriöst och så dyker de upp nån j-vla kaninskalle eller snubbe i kjol.
Väntar bara på att Barbiebilen dyker upp.
Blir sjukt tveksam till cod 3.

Medlem
Skrivet av insilence:

Det där var spiken i kistan för mig, #uninstall

Åh nej! Hashtags är här!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

wow... bra att man inte spelat cod på väldigt länge. Skamligt att se vart spelen har hamnat någonstans.

Medlem
Skrivet av naess91:

Jo men fortnite är ju löjligt så det passar ju i det spelet

CoD har också varit löjligt länge https://codmwstore.com/operators-identity/the-game-winner/

Medlem
Skrivet av naess91:

Jo men fortnite är ju löjligt så det passar ju i det spelet

Varför skulle det vara löjligare än CoD? Fortnite låtsas iallafall inte vara något annat än en tramsig shooter medan CoD vill verka så seriös och häftig men är full med trams, glitter och töntigheter..

Själv tyckte jag att DMZ läget var skoj i början men även det har ju sabbats.

Medlem
Skrivet av Skunke:

Varför skulle det vara löjligare än CoD? Fortnite låtsas iallafall inte vara något annat än en tramsig shooter medan CoD vill verka så seriös och häftig men är full med trams, glitter och töntigheter..

Själv tyckte jag att DMZ läget var skoj i början men även det har ju sabbats.

Det är ju det jag menade . Det passar fortnites löjliga sätt. Borde inte ens vara i närheten av COD

Medlem
Skrivet av naess91:

Det är ju det jag menade . Det passar fortnites löjliga sätt. Borde inte ens vara i närheten av COD

Med tanke på att CoD blivit tramsigare än fortnite dom senaste 3 åren så passar det alldeles utmärkt. CoD blir ju extra töntigt just pga att det tror sig vara ”sååå mörkt och coolt och häftigt” (redan där är det töntigt.. åtminstone om man är över 15) sen kryddas det av ”notice me anime bling” och till slut får det ju Fortnite att verka som finkultur.

Medlem

Har spelat mycket Warzone i perioder men nu har det fan ballat ur. Har avinstallerat skiten. Hatar när de ska lägga in sån här skit i spel som från början var någorlunda seriösa. Har gått tillbaka till BF 2042 igen, det är tusen gånger bättre.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Cheewie:

Snoop Dog. Är det ngn ny artist eller?

Tror artikelförfattaren tänker på scoopy scoopy dog dog


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

12
Skriv svar