Coldplay Ullevi 2023

Medlem

Coldplay intog Danmark och Parken (rätt säker att det var där jag såg Madonna för några år sedan, innan vi åkte vidare till Roskildefestivalen) igår och bjöd då till denna pärla! Skön allsång! Hoppas de gör någonting liknande här också! Bara det inte blir Håkan Hellström som sist de spelade på Ullevi!

Medlem

Så vackert! Imorgon är det dags, lyssnade lite på de som ska vara förband (varav ena är svensk) och de verkar bra så blir nog att ta del av dem också och inte bara bandet. Blir nog att utnyttja Early Entry också och sitta i någon bar och sippa på någon drink innan.

Medlem

Om förbandet ska dra igång 19... kan man tänka sig att Coldplay kommer igång 20.30?!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Har sett dom 2 gånger tidigare och tisdag blir det dags igen . Underbart tryck och får samma hela publiken på ett sätt som är fantastiskt.
Absoluta favoriten är när de kör Charlie Brown.
Då utnyttjar de armbanden till max! Blir fantastisk ljusshow.
Tips är att kolla upp de på youtube !

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Om förbandet ska dra igång 19... kan man tänka sig att Coldplay kommer igång 20.30?!

Från deras officiella app. Det är två förband och sedan bandet på scen ungefär 21:15! Antagligen för att de vill att det mörknar lite så banden syns bättre!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

Från deras officiella app. Det är två förband och sedan bandet på scen ungefär 21:15! Antagligen för att de vill att det mörknar lite så banden syns bättre!

Tack kompis 👌🏻


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Om fler vill se dem finns nu mer biljetter till försäljning. Ståplats finns t.ex. till ikväll!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

Från deras officiella app. Det är två förband och sedan bandet på scen ungefär 21:15! Antagligen för att de vill att det mörknar lite så banden syns bättre!

Kan du kolla om det är samma tider imorgon? 😊

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Kan du kolla om det är samma tider imorgon? 😊

Yep! Det är det! Men kan säga att tiderna är mer inträde 17 för de med Early Entry (och resten släpps in när alla de är inne, så räkna med minst en halvtimme extra där) och sen var första förbandet på 19:15, andra 20:15 och Coldplay började spela typ 21:35 så räkna med fördröjning på allt!

Förövrigt var det en magisk jävla spelning! Bland annat facetimade vi Elton John i Stockholm (där han gjorde sin sista konsert någonsin) och tackade honom för hans livsverk och han pratade direkt med oss i publiken också! Sen fick tre ur publiken komma upp på lilla c-scenen där de medverkade lite i en tribute till Avicii. För mig personligen var höjdpunkten när Chris Martin först pekade mot mig och gav tummen upp. Och sen i slutet av konserten så möttes våra blickar igen och han handhjärtade mig. Då dog jag lite inombords. I extas nu fortfarande, kom precis hem!

Medlem

Inte mitt klipp, men här fångade någon de tre ur publiken som fick komma upp på scenen! Roligast var han med elefant-dräkten, han såg jag i Early Entry kön tidigare under dagen också!

Medlem

Här är klippet när vi tackar av Elton John för lång och trogen tjänst för musiken, lbtq och fashion

Medlem

Några andra höjdpunkter!

Medlem

Jag var på Eltons konsert, det var kul och oväntat när chris MArtin dök upp på skärmarna! Hade verkligen velat se Coldplay, får se till att lösa det nästa gång de kommer till Sverige!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Jag var på Eltons konsert, det var kul och oväntat när chris MArtin dök upp på skärmarna! Hade verkligen velat se Coldplay, får se till att lösa det nästa gång de kommer till Sverige!

Haha, kan bara tänka mig att det var lika stort för er som för oss!
Ja, ta chansen om du kan! De har ju sagt de ska fortsätta turnéra några omgångar till i alla fall!

Medlem

Blir nog ingen skoj sista spelning på Ullevi ikväll i regnväder, hade nog vart bättre med en inomhus-arena men kanske inte så bra att skjuta fyverkerier inomhus

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir nog ingen skoj sista spelning på Ullevi ikväll i regnväder, hade nog vart bättre med en inomhus-arena men kanske inte så bra att skjuta fyverkerier inomhus

Det regnade tydligen igår också och det var tydligen jättebra spelning för det! Inget spöregn iaf. Är ändå glad att det var så soligt och fint på dagen jag såg dem

12
Skriv svar