Majs PlayStation Plus-spel har racing, ridderlighet och cyklar

Robot
Majs PlayStation Plus-spel har racing, ridderlighet och cyklar

Tillgängliga för alla prenumeranter från 2 maj.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Stor gäspning här. Varför finns inte PS plus till PC för övrigt? Det är ändå bara gamla spel.
Då kunde jag tänka mig att prenumerera någon månad.

Medlem

Har fullt upp att med att lira igenom mina tidigare PsPlus-spel jag inte hunnit med än. Har händerna fulla med Mass Effect Legendary Edition just nu så det gör inget om nästa månads spel är totalt ointressanta.

Medlem
Skrivet av Foldon:

Stor gäspning här. Varför finns inte PS plus till PC för övrigt? Det är ändå bara gamla spel.
Då kunde jag tänka mig att prenumerera någon månad.

Men det går ju att spela på PC ?

"How to start streaming PlayStation Plus games on your PC"

https://www.playstation.com/en-us/support/subscriptions/ps-pl...


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skribent

Descenders är underhållande.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Tråkig månad. Men men spelar dead Island 2 iaf har skit kul

Medlem

Är förra månadens spel fortfarande tillgängliga till 1:a Maj?

Medlem

Trevlig månad kommer spela alla 3e spel

Skribent
Skrivet av RoxonMicke:

Är förra månadens spel fortfarande tillgängliga till 1:a Maj?

Yes, det ska de vara.

Medlem

Jag spelade BF igår och... låt oss säga så här att försvarsmakten kommer inte headhunta mig de närmsta dagarna. Det här vsr ett välkommet tillskott

Medlem
Skrivet av lonian:

Men det går ju att spela på PC ?

"How to start streaming PlayStation Plus games on your PC"

https://www.playstation.com/en-us/support/subscriptions/ps-pl...

Ok, tycks kosta 16,95€ i månaden, streamas från PS3/PS4 hårdvara och saknar stöd för mus och tangent.

Edit. Inte helt dumt ändå. Slipper jag köpa en PS5 så kan jag prenumerera på PS plus Premium i 3 år för samma peng.
Å andra sidan så har jag 3 års prenumeration på GP Ult. så det drar ner på mervärdet av en PS prenumeration.

Medlem

Ni sakkännare, hur länge hålls spel på Playstation Plus Premium? Descenders har varit 3 år på Gamepass om inte längre.

Medlem
Skrivet av Foldon:

Ok, tycks kosta 16,95€ i månaden, streamas från PS3/PS4 hårdvara och saknar stöd för mus och tangent.

Edit. Inte helt dumt ändå. Slipper jag köpa en PS5 så kan jag prenumerera på PS plus Premium i 3 år för samma peng.
Å andra sidan så har jag 3 års prenumeration på GP Ult. så det drar ner på mervärdet av en PS prenumeration.

Om du har gamepass så behöver du inte ps plus. Om det är specifika playstation spel du vill köra så skulle jag gjort så, skriv ner på en lista eller köp spelen fysiskt. När du har 10 spel eller mer så köp konsolen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar