Skärmdumpar från spel

Medlem

Diablo IV beta

Undvek större spoilerbilder, men satte spoiler i alla fall.

Medlem

Disco Elysium - The Final Cut (PS5):

Alla med den minsta gnutta tålamod borde snarast möjligt utsätta sig för denna genomfantastiska upplevelse!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Everspace 2
Ska se om jag kan skaffa ett nytt skepp och inte bara ha startskeppet. Behöver lite mer pengar bara.

Medlem

Köpt ett nytt skepp i Everspace 2, samma klass men nytt utseende och Type I (högre level). Hittat några moduler (som ändrar skeppets design) och ett antal färger och annat att leka med. Riktigt kul spel, kampanjen är mycket bättre nu än i tidiga early access. Visst det görs med enkelt animerade illustrationer, men att göra något annat hade antagligen minskat deras budget för själva spelet vilket är det viktiga.

Förstörde en pirat destroyer.

Medlem

Ifrån senaste playthrough. #Cyberpunk2077

Medlem
The Last of Us (PC)

Ganska sjukt att bildupskalning har blivit så här pass bra. Man kan inte tro att det är 720p (Performance Mode) uppskalat till 1440p, om man tittar snabbt. Måste vara bland de bästa DLSS implementeringar jag sett.
Gillar den väldigt smakfulla Chromatic Aberration effekten som man kan ändra efter behag.
Spelet ser otroligt läckert ut, tyvärr kan man inte säga detsamma om själva gameplayet, som verkligen känns att det är ett typiskt Naughty Dog spel som har 10år på nacken och gjord för en maskin som är ännu äldre...

Ellie är också ledsen över att den här portningen är lite trasig och trögdrivet för många.

Medlem

God of War Ragnarök (PS5):

Helt otroligt spel än så länge! Ofta brukar en lätt stress över alla spel som ligger i backloggen infinna sig, men här vill jag bara leta igenom varje skrymsle och insupa varje liten detalj av spelets story.

Med det sagt så lämnar fotoläget en del att önska. Saknar speciellt Spider-Mans kontroll över ljussättningen. Det var verkligen en gamechanger i ordets rätta bemärkelse!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Ännu mer God of War Ragnarök (PS5):


signatur

Konsolgubbe

Medlem

The last of us part 1 PC

Ellies ansiktsuttryck är typ "Umm, what are you doing Joel?" 😅


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Några fler från The last of us PC


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Earth and beyond


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Nästa laddning från God of War Ragnarök (PS5):


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Crysis (2007 - PC)

Efter jag läst om att Crytek behöver fler utvecklare till Crysis 4, så blev jag såklart sugen på att dra igång lite klassisk paradisaction igen. (Black Fire's Mod Ultimate). 😎

Medlem
TLOU (PC)

Ljussättningen i det här spelet är ju för f*n smått otrolig emellanåt.
Det är bara så himla synd att kameraläget är fruktansvärt begränsat och att texturerna på håret blir blockiga vare sig man vrider upp render scale eller använder uppskalning.

Medlem

Två till från Everspace 2. Mitt nuvarande skepp (x-wing wannabe) och min första Superior utrustning jag snickrade ihop (blev en massiv uppgradering).

Medlem

Judy <3

"Hello Mr Shadow-Government-AI-guy watching from afar during the Perales conclusion"

"Life loops breakfast serial?`"

Rock'nRoll! Whoow! Thank you, Goodnight! *släpper trumpinnarna*

Medlem

Några till från The Last of Us PC


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Star Trek Online.

Chillar vid DS9 i min Romulan Miracle Worker.

#Risa

Bästa Newb skeppet; Prototype Exploration Cruiser. Kommer med dubbla/trippla antalet weapon slots, beroende på vad du jämför med.

Roligaste uppdraget. Bara en grupp Ferengis kan få för sig att utföra en Heist mot en fiende armada mitt i ett krig. Hög Oceans 11 faktor.

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Var ute och red i Far Cry 6, stannade för att ta hand om fienden och befria fången (till höger i bild). Precis då kom en bilförare från andra hållet. Varken bromsade eller svängde utan körde rakt på hästen som tvärdog. Sen fortsätte han och burna och fick upp bilen på hästen. Föraren såg helt obekymrad ut. Efter att ha spunnit i 15 sek fick han grepp och tog sig vidare som inget hänt. Påminde lite om en del förare i Stockholmstrafiken. Fick gå resten av vägen.

Medlem

Fick just syn på fyrverkerier i Red Dead Online.
Antar att Rockstar firar 4 år av tvärdött innehåll. 🙃

Avstängd
Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
MGS3 (HD COLLECTION - RPCS3)

Efter gårdagens reveal av remaken så var man ju bara tvungen att dra igång detta mästerverk igen.
Det är nåt j-vligt speciellt över regin i det här spelet. Även fast jag sett mellansekvenserna hundra gånger så fastnar man otroligt lätt och njuter av alla små detaljer.

Medlem

Ny radda från God of War Ragnarök (PS5):


signatur

Konsolgubbe

Skrivet av Tubb3:

Disco Elysium - The Final Cut (PS5):

https://i.postimg.cc/W1cccNTJ/AF50-ACC1-0-EEE-4434-89-FB-1-B2...

Alla med den minsta gnutta tålamod borde snarast möjligt utsätta sig för denna genomfantastiska upplevelse!

Akta dig för det susar i säven min vän


signatur

New life, New hope

Medlem

Skyrim SE (första gången på 4 år som jag lirar det).


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Några från Diablo IV. Den sista är från en cut-scene.

Möjliga spoilers!

Medlem

Lite skylines från södra delen av Night city som vi snart kommer att kunna besöka. Inte mycket content där idag, eller ens väggar när man tagit sig in genom ett hål i en vägg.

Medlem

Empyrion... skojar bara: StarField. Från StarField Direct igår. Bara längtar tills att jag kan parkera ett skepp någonstans och bara utforska planeter och boldly go någonstans och du inte vet vad du kommer hitta.

Bilden sammanfattar den där känslan ganska bra.

Skriv svar