Efter Silent Hill, Castlevania - Konami hintar om fler återkomster

Robot
Efter Silent Hill, Castlevania - Konami hintar om fler återkomster

Var det någon som sa "Metal Gear"?

#konami


Tor
Medlem

Kom igen nu, Suikoden!!!

Medlem

Som grabb gillade jag Blades of Steel 😁

Redaktör
Ponny
Skrivet av Tor:

Kom igen nu, Suikoden!!!

108 procent medhåll!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag är till skillnad från många andra förväntansfull på Bloobers Silent Hill. Är halvvägs i The Medium och tycker spelet har intressanta karaktärer, kul gameplay och bra story. Rekommenderas verkligen!


signatur

Jag gör ofta ingenting, tills jag gör allt i sista sekund.

Medlem

Jag som har lovat mig själv, igen och igen, att inte bli allför upprymd när det skrivs att något av mina favorit spel skall ges en remake! Att Suikoden 2 nu är på gång har länge varit en önskedröm. Jag spelade det på en chippad ps för 22-23 år sedan, usa import som allt annat på den tiden, och det är ett av mina topp 5 spel. Hoppas nu att mitt minne av det inte är alltför färgat av nostalgi!

Medlem

Vagrant Story! Nu när remakes är på modet!?

Medlem
Skrivet av Tjobbing:

Vagrant Story! Nu när remakes är på modet!?

Det hade varit något! Visserligen Square men absolut.
Väldigt underskattat spel.

OT: börjar tyvärr få vibbar av att Konami "gapar efter för mycket" med alla sina re-makes, re-imagines och re-awakes.

Medlem
Skrivet av Tjobbing:

Vagrant Story! Nu när remakes är på modet!?

Skrivet av kveldulver:

Det hade varit något! Visserligen Square men absolut.
Väldigt underskattat spel.

OT: börjar tyvärr få vibbar av att Konami "gapar efter för mycket" med alla sina re-makes, re-imagines och re-awakes.

Jag försökte få igång spelet på min ps men det gick inte som jag hade hoppats, i ren frustration skrev jag inlägget. Jag har också haft tankarna åt det hållet, men för suikoden finns det iallafall gott . . nåja, hopp om! Vill jag tro?!

1
Skriv svar