SNES och 20 spel - hittat min gamla samling

Medlem
SNES och 20 spel - hittat min gamla samling

Hittade min gamla samling från barndomen på vinden.
SNES konsol och 20st spel, 3st handkontroller
inga kartonger eller manualer finns kvar

Finns det nåt värde i dessa grejer.

Spelen:
Mario allstars
Mario kart
Zelda a link to the past
Super tennis
Intl superstar soccer
Tetris attack
Flintstones
F zero
Lejonkungen
Djungelboken
Bubsy
Stunt race
Bart's nightmare
Yogi bear
Turtles in time
Super Metroid
Donkey Kong country
Return of the Jedi
Axelay
Indiana Jones
Yoshi's island

Moderator | Testpilot

Inte alls faktiskt. Skicka mig bara Turtles in Time och A Link to the past med endast fraktkostnad

*wink*


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Inte alls faktiskt. Skicka mig bara Turtles in Time och A Link to the past med endast fraktkostnad

*wink*

Hmm värdet på link to the past var väldigt utspritt 200-2000kr 🤔 någon speciell utgåva som har värde?

Turtles, där finns det pengar 🤤

Medlem

Ingen dålig guldgruva du har där


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Lägg upp dem på tradera så kommer du få möjlighet till en ok peng på några av spelen vet dock inte hur höga traderas avgifter är numera?

Sälja som paket brukar inte heller löna sig som ett tips från någon som sålde och köpte mycket retro spel för en 10år sedan. Spelen har inte blivit billigare sedan dess heller

Medlem
Skrivet av noyart:

Hmm värdet på link to the past var väldigt utspritt 200-2000kr 🤔 någon speciell utgåva som har värde?

Turtles, där finns det pengar 🤤

Det beror på om det ingår låda, manual osv och skick som priset varierar.

Skrivet av Sur Apan:

Lägg upp dem på tradera så kommer du få möjlighet till en ok peng på några av spelen vet dock inte hur höga traderas avgifter är numera?

Traderas avgifter är bla 10% på försäljningspriset men max 500kr om jag inte minns fel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av noyart:

Hmm värdet på link to the past var väldigt utspritt 200-2000kr 🤔 någon speciell utgåva som har värde?

Turtles, där finns det pengar 🤤

Tyvärr har inga kartonger till nåt spel. Eller manualer

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Lägg upp dem på tradera så kommer du få möjlighet till en ok peng på några av spelen vet dock inte hur höga traderas avgifter är numera?

Sälja som paket brukar inte heller löna sig som ett tips från någon som sålde och köpte mycket retro spel för en 10år sedan. Spelen har inte blivit billigare sedan dess heller

Okej. Låter bra med Tradera, men mkt jobb med frakt hit o dit

Medlem

Ta en titt på vad dom går för på ebay, om du orkar hålla på skicka o ha dej dvs.
Länk

Medlem
Skrivet av ohGr:

Ta en titt på vad dom går för på ebay, om du orkar hålla på skicka o ha dej dvs.
Länk

Pricecharting.com samlar även priser på sålda Ebay-annonser och kan vara bra för en snabb överblick över vad som kan ha värde.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Pricecharting.com samlar även priser på sålda Ebay-annonser och kan vara bra för en snabb överblick över vad som kan ha värde.

Tackar o bockar

Medlem

Jag gjorde något liknande för kanske 10 år sedan, hittade 15 NES spel från barndomen på brorsans vind som jag satte ut ett och ett på tradera. De var dock i stort sett alla kompletta med kartonger och manualer, fick väl cirka 6-7k för dem då. lycka till!


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Några fina spel där som säljer som smör på Tradera. TMNT - Turtles in Time, Super Metroid, Link to the Past...bra grejer!

1
Skriv svar