PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Skrivet av Biffmeister:

Komplett har PS5 i lager nu, disc version

Tack! Det var guld värt! köpte en

Medlem
Skrivet av Frozenground88:

Tack! Det var guld värt! köpte en

Yes, samma här

Medlem

Nu verkar det vara slut. Plockade hem en.

Medlem

De hade 100+ i lager när jag skrev.
Gick åt rätt fort.

Medlem
Skrivet av Biffmeister:

De hade 100+ i lager när jag skrev.
Gick åt rätt fort.

Och nu ligger flera på Blocket oöppnade i kartong med kvitto. Många veliga själar där ute som köper och sen ångrar sig

Medlem
Skrivet av redtape:

Och nu ligger flera på Blocket oöppnade i kartong med kvitto. Många veliga själar där ute som köper och sen ångrar sig

Och dessutom glömt bort att butiken troligtvis har öppet köp.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Och dessutom glömt bort att butiken troligtvis har öppet köp.

Kanske glömt bort hur "lite" de betalade också?

Medlem

Webhallen postade precis på fejjan, ser inga på nätet dock.

Skrivet av webhallen:

Nu finns ett begränsat antal PlayStation 5 med diskläsarenhet i våra butiker. Upplev fantastiska äventyr med dina favoritkaraktärer i fantastisk 4K-grafik. Bli uppslukad i varje rörelse tack vare DualSense-kontrollen som med grym haptisk feedback tar dig rakt in i spelet. Du kan även avnjuta riktigt bra exklusiva titlar på din PS5, som Horizon Forbidden West och The Last of Us Part 1, eller kanske det kommande God of War Ragnarök. Njut av gaming på nästa nivå!

Medlem
Skrivet av Albinsson:

Kanske glömt bort hur "lite" de betalade också?

Ser ut att vara samma pris som i butikerna.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Finns i lager hos Mediamarkt på webblager

Disk versionen finns i lager nu på Mediamarkt för dem som behöver ett

Skrivet av Frozenground88:

Disk versionen finns i lager nu på Mediamarkt för dem som behöver ett

Oj det gick åt fort! Slut redan

Medlem

Går att boka PS5 med extra handkontroll på webhalleb.. står att den är redo för leverans också. Typ 7600:-… kollade inte så noga eftersom jag redan har en konsol

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Går att boka PS5 med extra handkontroll på webhalleb.. står att den är redo för leverans också. Typ 7600:-… kollade inte så noga eftersom jag redan har en konsol

Tackar för tipset!
Köpte 1 st

Inaktiv
Medlem

Någon som har koll på om det fortfarande går att köpa en ny PS4 någonstans?

Brukar ha för vana att norpa ett exemplar precis när konsolen går ur produktion men misstänker att jag missat det fönstret denna gång. PS4 fortsätter att vara eftertraktad även den verkar det som.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem
Skrivet av Gregermeister:

Någon som har koll på om det fortfarande går att köpa en ny PS4 någonstans?

Brukar ha för vana att norpa ett exemplar precis när konsolen går ur produktion men misstänker att jag missat det fönstret denna gång. PS4 fortsätter att vara eftertraktad även den verkar det som.

https://cdon.se/hemelektronik/sony-playstation-4-slim-500-gb-...

Edit Aj såg den var begagnad men som ny

Medlem

Amazon har haft PS5 på lager ganska länge nu, men det är PS5 FIFA 23 Bundle


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

PS5 finns i vissa butiker nu hos Mediamarkt för den som är intresserad.
Standard Edition: Västerås, Jönköping, Kalmar, Malmö.
Med extra kontroll: Kristianstad, Borås, Göteborg, Linköping, Norrköping, Örebro, Uppsala, Nacka.

Medlem
Medlem
PlayStation 5 @ (RetroSpelButiken)

RetroSpelButiken har 2 stycken PlayStation 5 bundles inne. De kostar 8299:- och innehåller 3st olika spel.

https://retrospelbutiken.se/store/search.php?s=playstation+5+...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Går att förhandsboka Playstation 5 God of war bundle på Webhallen.

https://www.webhallen.com/se/product/354736-Playstation-5-Kon...

Medlem

Finns +50st PS5 disc med Fifa 23 i lager på webhallen.


signatur

Praise the Sun! \[T]/

Medlem
Medlem
Skrivet av fiskbrain:

Fortfarande uppe som i lager. Min som beställdes igår är dock inte behandlad än men kan ju bero på att de hade fått och sålt många

Medlem

PS5 standard plus fifa 23 (tråkigt nog). Kanske nån som vill ha.
https://www.amazon.se/-/en/dp/B0BG3HQZTQ/

Medlem

Vad har hänt med Elgiganten, känns som att dom inte haft nån PS5a på över ett halvår.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Netonnet har bundle med fifa 23 enbart i lager shop verkar det som. Just nu i lager i 26 butiker.

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Överpris kan jag tycka men men.

Hoppas någon här kan få tag i en 😊


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

Mediamarkt har ps5 i lager i valbo


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Maxgaming verkar få in dom i lager lite då och då, sätt dom på bevakning så får du ett mail direkt dom kommer in. Lyckades köpa en till min dotter på det sättet för några dagar sen.

Skriv svar