Housemarque hoppas på en ny Returnal-publik i och med PS Plus

Robot
Housemarque hoppas på en ny Returnal-publik i och med PS Plus
Medlem

Kommer garanterat att testa det när det ingår.

Medlem

Ska bli kul testa returnal! Ska ju komma Coop, roligare fails som två


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kommer prova det. Varit tveksam med tanke på hur svårt det ska vara. Men värt prova när det hamnar på ps plus.

Medlem

Det som är fördel med prenumeration att man kan testa mycket.
Nackdelen är väll att man sällan slutför


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Riktigt bra spel.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Antar att de har för mycket handkontroller ute på butikshyllorna och vill sälja av lite...

Medlem

Jag tror inte det är något för mig döma av allt jag har sett av spelet. Men testa ska jag absolut göra. Det bästa med Game Pass och kommande PS+ Extra/Premium ju!

Medlem

Varit sugen på spelet men tyckt att det varit alldeles för dyrt, tom nu när det va 25% rabatt på ps-Store. Tror dom skulle ha 600~ för det ändå.. är jag snål eller ? Känns som man provar en månad med nya psplus istället

Medlem

Jag tror de får lov att släppa en ps4 version om de vill ha större publik.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Varit sugen på spelet men tyckt att det varit alldeles för dyrt, tom nu när det va 25% rabatt på ps-Store. Tror dom skulle ha 600~ för det ändå.. är jag snål eller ? Känns som man provar en månad med nya psplus istället

Ligger det inte däromkring vanligtvis? 600-700kr?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Ligger det inte däromkring vanligtvis? 600-700kr?

Nä. Sonys förstapartsspel ligger på 850 kr för standard utgåvan (digital).

Medlem
Skrivet av Roqka:

Nä. Sonys förstapartsspel ligger på 850 kr för standard utgåvan (digital).

Oj jösses! Det var ett tag sedan jag var inne i PS-Store... Där ser man. Då är det ju ett klipp med 600kr


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Ligger det inte däromkring vanligtvis? 600-700kr?

Mjo, men känns inte som ett "fullpris" spel, men det kanske återigen bara är jag?

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Mjo, men känns inte som ett "fullpris" spel, men det kanske återigen bara är jag?

Det är inte bara du!
Också riktigt sugen på att testa detta då jag tror att det kan vara riktigt kul men känner inte heller för att ge fullpris för det. Troligen för att konceptet avviker för mycket mot vad jag annars lirar.
Väntar tills en större rea när det droppar ner mot 300-400. Har ändå alldeles för lång backlog och alldeles för ont om speltid...

Medlem
Skrivet av Mcord:

Det är inte bara du!
Också riktigt sugen på att testa detta då jag tror att det kan vara riktigt kul men känner inte heller för att ge fullpris för det. Troligen för att konceptet avviker för mycket mot vad jag annars lirar.
Väntar tills en större rea när det droppar ner mot 300-400. Har ändå alldeles för lång backlog och alldeles för ont om speltid...

Returnal finns för 449 sek hos ProShop just nu. Jag köpte Hades för 149 sek också. Båda erbjudande är billigast hittills.

1
Skriv svar