Testa Skull and Bones – öppna betan är igång!

Medlem

Har spelat sen technical alpha. Har aldrig varit imponerad. Hoppar den öppna betan.

Medlem

I min fantasi tänker jag mig att det är en upphottad sid meiers pirates, hade varit underbart

Medlem
Skrivet av Rejzer:

I min fantasi tänker jag mig att det är en upphottad sid meiers pirates, hade varit underbart

Tyvärr ingen verklighet. Detta är bara skräp.

Medlem

Jag hoppade in igår och spelade och vart väldigt positivt förvånad! Får se om känslan hänger i sig i helgen !

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Kört tidigare stängda speltillfällen, och ärligt talat är det makalöst kasst.

Skeppstriderna och utforskandet är mediokert som bäst, mer ofta än sällan är det rakt upp och ned träligt. Att springa runt till fots fyller absolut inget annat syfte än att visa upp kosmetika och prata med NPC:s - sistnämnda kunde lika gärna varit en skrollande meny för att låta bli att slösa spelarens tid.

Är säker på att man åtgärdat många tekniska problem som jag upplevt genom åren, tänker därmed inte klampa ned på det (även om det varit en uppsats i sig).

Summa summarum:
Jag ser absolut ingen anledning att spela Skull and Bones, för spelet gör inget nytt eller ens bättre än föregående/konkurrerande titlar som Sea of Thieves eller AC: Black Flag. Spara dina pengar och tid på något som faktiskt är värt det, inget pirat-sug i världen bör få någon att överväga detta skeppvrak.

Skön översättning.

Testpilot
Skrivet av m_g_karlsson:

Skön översättning.

Nu får du gärna utveckla?


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Körde 15 minuter. Inte imponerad. Pass.

Medlem
Skrivet av anon_332538:

De har ju också i princip noll mekanik kring att segla i sig vilket är underlig. Sea of Thieves är ju halva grejen att segla som gör det drägligt att segla ute på havet.

Nu blev jag jäkligt sugen på ett riktigt segel spel. Finns det?
https://www.youtube.com/watch?v=PtHalGjqkAU

Jag viill inte heller ha någon sort simulator ska vara arkadigt

Vet inte hur det ska göra det roligt att åka runt mesta av tiden. Som sagt skulle man kunna lägga en punkt och den navigerar automatiskt dit skulle det kunna vara ett spel som man kan spela och göra annat samtidigt. Men nu måste man vara närvarande och styra hela tiden vilket är segt.

Vissa gillar det och tycker det är skönt. Det är fint och skönt en stund men inte när man gör det hela tiden

Medlem
Skrivet av anon_332538:

De har ju också i princip noll mekanik kring att segla i sig vilket är underlig. Sea of Thieves är ju halva grejen att segla som gör det drägligt att segla ute på havet.

Jag kanske missförstår dig, men det finns vind vågor & grund att se upp för i din segling förutom att attackera andra skepp.

12
Skriv svar