Switch är nu den mest sålda konsolen i Japans historia

Medlem
Skrivet av Querth:

Den enda konsolen jag har köpt två exemplar av någonsin

Får jag fråga varför?


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Får jag fråga varför?

Köpte en Switch direkt vid release. Sedan en Switch OLED och gav bort min första switch till en vän som inte hade en.

Spelar handhållet typ 75% av tiden och aldrig haft min switch dockad. Är det stationärt så är det PC som gäller

Medlem
Skrivet av Querth:

Köpte en Switch direkt vid release. Sedan en Switch OLED och gav bort min första switch till en vän som inte hade en.

Spelar handhållet typ 75% av tiden och aldrig haft min switch dockad. Är det stationärt så är det PC som gäller

Trevligt en OLED skärm hade vart nice, jag valde Switch Lite stort misstag och funderade på att köpa en Oled nyligen men Switch 2 känns som att den är mycket nära.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Tex har jag fyra stycken switch i familjen så man förstår att den sålts bra...

Medlem

Jag köpte orginal switch. Senare köpte jag av nyfikenhet en turkos Switch lite. Min fru köpte en rosa Switch lite. Jag diggade inte formfaktorn av Switch lite så sålde min. Har funderat på Oled men känner så här långt in i konsolcykeln att det inte spelar så stor roll.

Med Steam Deck Oled blev det en annan uppgradering från orginal Steam deck så där var det en given uppgradering med HDR.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar