Tsushima-vibbar! Rise of the Ronin till PS5 i mars – ny trailer

Robot
Tsushima-vibbar! Rise of the Ronin till PS5 i mars – ny trailer
Medlem
Medlem

Jag hade hoppats på något mer verklighetsförankrat som Ghost of Tsushima där striderna är lite mer taktiska och långsamma.
Men annars ser det trevligt ut


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Det här med samurajer och ronins är alltid lite pojkrumsspännande - medan Japans stökiga 1800-tal är mer historieboksintressant - men inget av det är skoj nog för att springa iväg och köpa ett Playstation. Får vackert vänta på en PC-port. En annan går ju redan och väntar på en Ghost of Tsushima-portning till PC också, men det känns ju inte som att Sony vill ha alltför många samurajaspel i omlopp. Om GOT ska komma först, då lär en portning av det här spelet dröja flera år.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag hade hoppats på något mer verklighetsförankrat som Ghost of Tsushima där striderna är lite mer taktiska och långsamma.
Men annars ser det trevligt ut

Ah jag med men detta duger förhoppningsvis gott och väl i väntan på Ghost of Tsushima 2👏

Medlem
Skrivet av FarbrorBarbr0:

Det här med samurajer och ronins är alltid lite pojkrumsspännande - medan Japans stökiga 1800-tal är mer historieboksintressant - men inget av det är skoj nog för att springa iväg och köpa ett Playstation. Får vackert vänta på en PC-port. En annan går ju redan och väntar på en Ghost of Tsushima-portning till PC också, men det känns ju inte som att Sony vill ha alltför många samurajaspel i omlopp. Om GOT ska komma först, då lär en portning av det här spelet dröja flera år.

Portningen av Tsushima kommer nog lagom tills tvåan annonseras

Medlem

Såg att Rise of the Ronin och Dragons Dogma 2 släpps samma dag🤣 åååh

Medlem

Ghostvibbar? haha, nej. Snarare Sekirovibbar. Ghost har ett enormt välutvecklat stridssystem. Detta var "spamma en knapp tills du vinner" och inget som helst flyt i striden på Ghost nivå.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Thane:

Portningen av Tsushima kommer nog lagom tills tvåan annonseras

Eller när filmen har premiär.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Ser inte alls lika finslipat ut som Ghost, men GE MIG! 😍


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ghostvibbar? haha, nej. Snarare Sekirovibbar. Ghost har ett enormt välutvecklat stridssystem. Detta var "spamma en knapp tills du vinner" och inget som helst flyt i striden på Ghost nivå.

Vilken obefogad diss av Team Ninja. Nioh bygger på djup spelmekanik, liksom de flesta av studions spel innan och efter. Varför artikelförfattaren alls jämför Ronin med ett storydrivet och väldigt västerländskt jaga pluppar-spel som Ghost of Tsushima begriper jag inte.

1
Skriv svar